Çağrı merkezi kulaklıkları neden bu kadar önemli?

Çağrı Merkezini arayan herkes mümkün olduğunca sorununu veya siparişini söyleyip aramayı kapatmak istiyor. İster satıcı olun isterse çağrı merkezinin sahibi olun, iyi bir müşteri deneyimi yaşatmak istersiniz. Ancak, müşteri temsilcileriniz müşter   ilerinizi duyamıyorsa, onları bir şey almaya ikna etmenin bir yolu yoktur.

Yüksek bir telesatış oranına ve verimli bir satış operasyonuna sahip olmak istiyorsanız onları en iyi çağrı merkezi kulaklıklarıyla donatmalısınız.

Dahası, bir ton para harcamanıza gerek yok. 20 $ 'dan - 200 $' a kadar değişen çağrı merkezi kulaklıklarından bütçenize ve olanaklarınıza bağlı olarak en uygun olanı seçebilirsiniz.  

TOP 10 En iyi Çağrı Merkezi Kulaklığı Blog yazımıza göz atabilirsiniz.

Örneğin, her zaman gürültü önleyici mikrofonu olan çağrı merkezi kulaklıklarını seçin. Böyle bir çözüm sayesinde, temsilcileriniz kalabalık bir çalışma alanında çalışırken bile en iyi, kesintisiz hizmeti sunabilecektir. Ayrıca, müşterileriniz mutlu olacaktır. Temsilci kullandığı gürültü önleyici mikrofon sayesinde sözlerini açıkça duyuracaktır. Buda ikna oranını artırır.

Bazıları için bunlar ayrıntılar anlamına gelirken, bazıları içinse bu daha iyi olmanın yoludur.

Başka bir sorun, kablolu veya kablosuz seçeneğini belirlemeniz gerekecek.

Kablolu ve Kablosuz Kulaklık Arasındaki Farklar Nelerdir?

Her ikisi de artıları ve eksileri ile geliyor.

USB çağrı merkezi kulaklıkları, kablo uzunluğu 3 metre’den (10 ft.) daha uzun olamadığından temsilcilerin hareket alanını her zaman kısıtlamaktadır.

Öte yandan, Bluetooth çağrı merkezi kulaklıkları veya çağrı merkezi içinde kullanılan kablosuz kulaklıklar, temsilcilere bir miktar esneklik sağlar. En iyileri 50 metre menzil sunuyor!

Tabii ki, her şeyin dezavantajları var. Aynı şey Bluetooth çağrı merkezi kulaklıkları için de geçerlidir. Temel olan, onları şarj etmeniz gerektiğidir.

Çağrı merkezi kulaklıkları seçerken fiyat sadece belirleyici değildir. Diğer bir konu ise kablolu veya kablosuz bir çözüm seçip seçmemenizdir . Neyse ki, her iki seçenekte çalışılmakta olan ortam ve koşullar göz önüne alındığında avantaj ve dezavantajlar sağlamaktadır.

USB çağrı merkezi kulaklığı veya 3,5 mm jaklı kulaklıkları  Çağrı Merkezi Kulaklıkları  sayfamızdan satın alabilirsiniz.

Daha önce de belirtildiğimiz gibi, her iki çözümün de bazı avantajları ve dezavantajları vardır.

Usb çağrı merkezi kulaklıkların diğer avantajı, şarj etmeye gerek olmamasıdır . Sadece bir PC veya dizüstü bilgisayara takın ve kullanın. Böyle bir çözüm onu ​​çok daha güvenilir bir seçenek haline getirir.

Bir USB Çağrı Merkezi Kulaklığını değerli bir seçim haline getiren ana avantajlar:

  • Fiyat,
  • Sağlam bağlantı,
  • Şarj etmeye gerek yok.

Bir Bluetooth Çağrı Merkezi Kulaklık seçmenin artıları ise;

  • Herhangi bir kablo ile sınırlı değildir,
  • Bilgisayardan / telefondan uzaktayken bile konuşabilir,
  • Doğrudan başka bir cihaza bağlantıdan kurtarır.

Unutmayın! tüm kulaklık modellerimiz hakkında Ctcomm yetkilisi ile iletişime geçerek detaylı bilgi alabilirsiniz.

 Tüm kulaklıklarımızı görmek için bu bağlantıya tıklayın.

Çağrı Merkezi altyapında kullanılan tüm teknoloji ürünlerinin yanı sıra telekominikasyon ve aktif network cihazları ile ilgili tüm blog yazılarımıza buradan ulaşın.