Bulut Çağrı Merkezi nedir ve işiniz için nasıl kullanabilirsiniz?



Bulut Çağrı Merkezi nedir ve işiniz için nasıl kullanabilirsiniz?

Genellikle işiniz için bir çağrı merkezi oluşturmak istiyorsanız, fiziksel bir alan kurmanız ve temsilcilerinizin müşterilere doğru cevap vermesini ve arama yapmasını sağlayan teknolojik ve telekomünikasyon altyapısını sağlamanız gerekir. Bu hem zaman hem de emek ve hatırı sayılır bir yatırım gerektiren bir şeydir; ancak bulutta barındırılan VoIP teknolojisi ve diğer çözümler sayesinde bütçenize ve ihtiyaçlarınıza uygun bir çözüme kolaylıkla ve hızlıca ulaşabilirsiniz.

   Bulut çağrı merkezi nedir?

Müşterilerin işletmenizle iletişim kurmasını ve ekibinizdeki kişilerle aynı ofisteymiş gibi konuşmasını sağlayan, ancak aslında evlerinde, sokakta olabilecekleri veya iletişim kurabilecekleri bulut teknolojilerine dayalı bir çağrı merkezidir. Hatta farklı ülkelerden de çağrıları cevaplayabilirsiniz. Bulut tabanlı çözüm, gelen ve giden aramalar, arama kuyruğu, IVR (Etkileşimli Sesli Yanıt) , arama yönlendirme, izleme, raporlama ve müşteri deneyimini iyileştirmenize yardımcı olabilecek çok daha fazla özellik ve hizmetleri bir arada sunar. Sanal bir çağrı merkezi yazılımı, dağıtılmış ekiplerin kendilerini müşterilerine tek bir varlık olarak göstermelerini kolaylaştırır, ayrıca CRM entegrasyonları ile üretkenliği geliştirmek için bir çok avantaj ve özellikliği de bir araya getirir.

CTCOMM sanal telefon sistemi, uygun fiyata esneklik ve harika özellikler sağlayan sanal bir çağrı merkezi yazılımı olarak çalışır. 
    
Bulut çağrı merkezinin faydaları nelerdir?

Bu tür çağrı merkezi yazılımları, fiziksel bir lokasyona bağlı kalmadan bulut platformu olarak aşağıdaki avantajlardan yararlanmanızı sağlayacaktır:

  • Hızlı ve kolay kurulum: Sanal bir telefon sistemi olan telefonunuz bulut üzerinde barındırılır ve hizmet olarak ödenir, bu nedenle teknolojik altyapı gerektirmez ve sadece iyi bir internet bağlantısına, normalde kullandığınız cihazlara ve telefona ihtiyacınız vardır. Ayarları yapmak çok hızlı ve kolaydır.
  • Daha az işletme maliyeti: Bir ofiste bulunan çağrı merkezi temsilcilerine ihtiyacınız yoktur, bu alan ve altyapı ile ilgili maliyetten tasarruf etmenizi sağlar.
  • Daha düşük personel maliyetleri: Temsilcilerin evden veya herhangi bir yerden çalışmasına izin vererek, çalışanlarınızla ilişkili su, elektrik, kiralama, yemek vb. bakım maliyetlerini düşürürsünüz. Ayrıca, farklı ülkelerde çağrı merkezi işleri teklif edebilir, çalışanlarınıza, işiniz için daha düşük maliyetlerle daha rekabetçi maaşlar ödeyebilirsiniz.
  • Uzatılmış müşteri destek saatleri: Genel olarak, telefonla müşteri hizmetleri, genel merkezinizin bulunduğu ülkenin çalışma saatleriyle sınırlıdır; ancak işletmeniz küreselse, müşteri hizmetinin süresini uzatarak diğer saat dilimlerindeki insanları dahil edebilirsiniz.
  • Mobilite: Bir Sanal Çağrı merkezi yazılımı, temsilcilerinizin bir tarayıcı kullanarak, arama uygulamaları veya mobil uygulamalar kullanarak iyi bir internet bağlantısı olan herhangi bir yerden aramaları yanıtlamasına olanak tanır.
  • Uluslararası alanda büyümek kolay: İşletmeniz küreselse, işletmenizin olmasını istediğiniz farklı ülkelerde sanal telefon numaraları satın alabilir ve bunları acentelerinize atayabilirsiniz. Bu numaralar yerel iş telefon numaraları veya Ücretsiz numaralar olabilir .
  • Müşterilerinizin güvenini artırma: Müşterileriniz işletmenizi aradığında, iyi bir karşılama sesi ve ona yardım etmeye istekli iyi bir çağrı merkezi temsilcisi tarafından yanıtlandığında, bu müşterilerinizin işletmeniz hakkındaki imajını büyük ölçüde iyileştirecektir.


  Eğer Bulut çağrı merkezi çözümüne ihtiyacınız var ise CTCOMM, tüm çağrı merkezini uçtan uca kurulumunu yapabilir. Evden veya Ofisten çağrı merkezinizi rahatlıkla yönetebilirsiniz. Uzmanlarımız her zaman hizmetinizde!

Çağrı Merkezi altyapında kullanılan tüm teknoloji ürünlerinin yanı sıra telekominikasyon ve aktif network cihazları ile ilgili tüm blog yazılarımıza buradan ulaşın.