Şirketlerin başarılı olmasının arkasında, teknolojiden faydalanma oranları da önemli bir yer tutmaktadır. Bu yüzden de kurumsallık adı altında, birçok yeniliğin şirket sistemine doğru bir şekilde entegre edilmesi gerekir. Şirketlerin klasik yöntemle oluşturulan telefon santrallerinin yerine, internet teknolojisini ve dijital ortamı kullanarak oluşturduğu internet tabanlı telefon santraline bulut santral sistemi adı verilmektedir. Bu sayede eskiden karmaşık ve anlaşılmayan analog kablo yapılarının yerini; teknolojinin son harikası, kolaylıkla anlaşılabilir Arayüzü ve esnek yapısıyla bulut santraller almaktadır. Her bir şube için sıfırdan bir yatırıma gerek duyulmayan bulut santral teknolojisinde, tek bir bulut santrali üzerinden tüm şubelerin optimizasyonunun sağlanması mümkün hale getirilmiştir.

Neden Bulut Santral Tercih Edilmelidir?
 

Şirketlerin kendi reklamlarında ve oluşturulan kimliklerde teknolojiyi kullanma oranları çok önemlidir. Bu yüzden teknolojik bir altyapıya sahip olan bulut santralin kullanılması, aynı zamanda dijitalleşmeyi ve kurumsallığı arttıracak bir hamledir. Şirketin içerisinde bulunan iletişim altyapısı, bulut santral sayesinde yeni bir iletişim teknolojisi haline dönüştürülür. İstenilen bekleme, arama ve karşılama senaryosu bulut santral sisteminde kullanılabilir. Aynı zamanda IVR senaryoları da, yine sistemin opsiyon olarak verdiği özelliklerdendir. Bulut santrallerde farklı şubeler tek bir ana yer altında toplanabilir. Bu sayede şubeler arasındaki iletişim maliyetleri de en aza değil, sıfıra indirilecektir. Farklı şubede bulunan çalışanlar, adeta yan yana rahatlığında görüşmeler sağlayabilir. Şubelerinde kullanılan iletişim ağını genişletmek isteyen firmalar, bunun için sadece yeni bir IP telefon dahil edilmesi işlemini gerçekleştirecektir. Herhangi bir adres değişikliğinde ise bulut santralin taşınma işlemi çok kolaydır. Çünkü internetin bulunduğu bütün yerler, aslında rahatlıkla yer değiştirebileceğiniz adresler olacaktır. Bulut santraller fiziksel olarak bir kurulum gerektirmemektedir. Böylece hızlı bir kullanım teknolojisini içerisinde barındırmaktadır.  

Bulut Santralin Son Teknoloji Özellikleri
 

Sesli karşılama menüleri, kuyruk yönetimleri, çalma grupları, gelişmiş dahili yönetimler ve eş zamanlı sınırsız çağrı gibi temel özelliklerin dışında; bulut santralin kullanılmasını daha da önemli kılan bazı özellikler bulunmaktadır. Öncelikle mesai saatlerinin içi ve dışı arasındaki bölümlerde, telefonların karşılama senaryoları kontrol panelleri üzerinden rahatlıkla değiştirilebilir. Dashboard adı verilen anlık kuyruk izleme özelliği sayesinde, konuşulan canlı çağrılar izlenebilecek ve konuşmalar ile ilgili istatistikler tutulabilecektir. Operatörler arasındaki meşgul olanlar, sistem üzerinden görülebilecektir. Uygulama tabletlere ve akıllı telefonlara yüklenerek, bulut santralin bu cihazlar üzerinden de kullanılması sağlanabilir. Kaçan çağrılar, belirlenen bildirim sayesinde sistem yöneticisine veya ilgili departmana mail olarak gönderilecektir. Telesekreter kaydının çok önemli olduğu alanlarda, müşterilere bekleme esnasında doğru kayıtlar dinletilebilecektir. Rehber entegrasyonu, bulut santrallerde çok önemli bir detaydır. Bu yüzden telefon rehberlerine, işlem merkezlerine kayıtlı olan numaraların otomatik olarak kaydedilmesi ve bu sayede görünmesi gibi bir özellik eklenecektir. Aynı entegrasyon Google Drive için de geçerlilik kazanmaktadır.

Bulut Santral Fiyatları
 

Son teknoloji bir iletişim sistemi kurmak isteyen şirketler, aynı zamanda maliyetleri de belirli oranların altında tutmak istemektedir. Bu iki isteğin ortak noktası ise doğru şekilde gerçekleştirilecek bir bulut santral kurmaktan geçer. Şirketlerin belki de en büyük gider kalemlerinden olan iletişim ücretleri, bulut santral kurulumları sonrasında çok büyük bir tasarrufa giderek düşecektir. Eskiden kurulum, yenileme ve bakım ücretlerinin her birine yüksek paralar ödeyen şirketler; artık tüm bu hizmetlerden ücretsiz olarak yararlanacaktır. Kontör atış periyotlarının olmadığı, konuşmaların saniyelik olarak ücretlendirildiği ve ucuza görüşmek için uzun taahhütlerin olduğu konuşma paketlerinden, ne kadar konuşulursa o kadar ödenecek bulut santral paketlerine geçmek önemlidir. Bulut santral teknolojisinin fiyatlarını öğrenmek ve konu hakkında daha detaylı bir bilgi almak isteyen kişilerin; www.ctcomm.com adresimizi ziyaret etmesi veya +90 0850 393 69 00 numaralı dahili telefonu arayarak iletişime geçmesi yeterli olacaktır.

Çağrı Merkezi altyapında kullanılan tüm teknoloji ürünlerinin yanı sıra telekominikasyon ve aktif network cihazları ile ilgili tüm blog yazılarımıza buradan ulaşın.
  • Bulut tabanlı internet platformu üzerinden hizmet veren ve şirkette herhangi bir telefon santrali bulundurmaya ihtiyaç duyulmayan yeni nesil telefon sistemine literatürde bulut santral adı verilmektedir.
  • Gelişen teknoloji, iletişim tekniklerinin arttırılması için çok önemli bir fırsattır. Bu yüzden de sürekli olarak günümüzde kullanılan teknolojik araçlar, farklı platformlar üzerinden hizmet vermeye devam etmektedir.
  • Şirketlerin başarılı olmasının arkasında, teknolojiden faydalanma oranları da önemli bir yer tutmaktadır. Bu yüzden de kurumsallık adı altında, birçok yeniliğin şirket sistemine doğru bir şekilde entegre edilmesi gerekir.