Çağrı merkezlerinde çalışan kişiler için en önemli iletişim aracı telefondur. Bu kişiler telefon yolu ile 7 gün 24 saat kişiler ile iletişim halindedirler ve tüm soruların ya da sorunların çözümü sadece telefon yolu ile yapılmaktadır. Müşterilerin ihtiyacı olabileceği tüm konularda ayırt etmeksizin hizmet veren çağrı merkezi çalışanları tüm gününü konuşma halinde geçirdiklerinden kullanılan telefon, kulaklık ve mikrofon gibi araçların kalitesi ve işlevselliği son derece önemlidir. Bu sebeple de son teknoloji ürünler kullanılmalı ve de mümkün olduğunca çağrı merkezi içerisinde kişilerin performansını yükseltecek özellikle ürünler seçilmelidir. Çağrı merkezi kulaklığı olarak da bilinen jabra kulaklıklar hafif yapısı ve akılcı donanımı sayesinde son yıllarda en çok tercih edilen kulaklık modeli olmuştur.

Jabra Kulaklıklar ve Özellikleri

Jabra çağrı merkezi kulaklıkları oldukça ince ve hafif bir yapıya sahiptir. Bu sayede kullanan kişiler hem rahat eder hem de bir süre sonra kulaklığa alışarak varlığını unutup daha kolay çalışabilir. Kulaklıklar kişinin yüzüne göre ayarlanabilir özelliktedir. Özellikle kulak ve dudak arasındaki mesafe herkeste farklı olabileceği için bu kısım oldukça önemlidir. Jabra kulaklıklar için bilinen bir diğer önemli özellik de bu kulaklıkların dış ortamdaki sesi minimize etmesidir. Bu sayede kalabalık ve çok sesli bir ortamda kullanılsa bile dışarıdaki ses konuşan kişiye ya da telefonun ucundaki dinleyen kişiye neredeyse hiç gelmemektedir. Aynı şekilde kulaklığın mikrofon kısmı da yüksek ses hassasiyetine sahiptir ve konuşmanın akıcılığını bölecek bir durum ile karşı karşıya kalınmamaktadır.

Yüksek Kalite Modern Teknoloji

Kulaklıklardaki ileri teknoloji sayesinde ses kalitesinin de yüksek olması sağlanmıştır. Çağrı merkezleri herkesin kullanımına ve ulaşımına açıktır. Dolayısı ile arayan kişilerin birbirinden farklı konuşma tarzları, şiveleri ya da daha başka konuşma özellikleri olabilir. Bu tür durumlarda ses kalitesi iyi değilse iletişim kurmakta zorlanmakta ve dolayısı ile de kişiler sorulara cevap verememekte ya da müşteri sorunlarını çözememektedir. Bu durumların önüne geçebilmek için de sektörde en sık kullanılan ürün olan jabra çağrı merkezi kulaklıkları tercih edilmeli ve modeller arasında karar verilerek satın alınmalıdır.
 

Çağrı Merkezi altyapında kullanılan tüm teknoloji ürünlerinin yanı sıra telekominikasyon ve aktif network cihazları ile ilgili tüm blog yazılarımıza buradan ulaşın.