Pek çok kurumsal firma ve banka tarafından kullanılan görüşme kayıt sistemi, tüm bilgilerin depolanması açısından avantajlıdır. Görüşme kayıt sistemi nedir? Özellikleri nelerdir? Sorularını yöneltenler, firmaları için belirtilen yöntemi tercih ederek abonelerin tüm bilgilerine en kısa süre içerisinde ulaşabilirler. Belirtilen sistemler, kurum içerisindeki çalışanların görüşmelerinin ya da toplantılarının kayıt altında tutulabilmesi açısından da önemlidir.


Müşterinin Tüm Bilgilerinin Alınmasına Yardımcı

Görüşme kayıt sistemleri sayesinde, firma yetkilileri ile iletişime geçen tüm müşterilerin konuşmaları kayıt altına alınmaktadır. Bu sayede müşteriler ya da elemanlar konusunda bir problem yaşanması halinde konuşmalar dinlenir.

  • Görüşme kayıt sistemi nedir? Özellikleri nelerdir? Araştırmasını yapanlar, online mod hizmetinden yararlanarak belirtilen hizmetten en üst seviyede yararlanabilirler.
  • Bir firma içerisinde hem personellerin hem de müşterilerin konuşmaları belirtilen sistem ile birlikte kayıt altına alınabilir.
  • Ancak şirkette eleman sayısı arttıkça kayıt sisteminin kullanılması ekonomik anlamda zor durumda kalınmasına neden olur.
  • Böyle bir problem yaşamamak adına yalnızca müşterilerin görüşmelerini kayıt etmekte fayda vardır.

Mobil uygulama fırsatı: Belirtilen sistemi mobil uygulama olarak kolay bir şekilde akıllı telefonlara ve tabletlere indirmek mümkündür. Android ve İos işletim sisteminin kullanıldığı tüm cihazlarda uygulama indirilerek en hızlı şekilde değerlendirilebilir. Tüm görüşme kayıtları uzun bir süre bir diskte depolanmaktadır.


Birden Fazla Kişiye Programı Kullanma Fırsatı

Görüşme kayıt sistemi nedir? özellikleri nelerdir? Konusunda bilgi edinen firmalar, böyle bir hizmetten yararlanarak müşteri memnuniyetlerini arttırabilirler. Görüşme kayıtlarının daha sonrasında dinlenmesi, gereken noktaların alınmasına zemin hazırlar.

  • Bazen telefon görüşmelerinde dikkatin dağınık olması nedeniyle istenilen sonuç alınamayabilir.
  • Görüşme kayıt sisteminin aktif olması durumunda ise geriye dönük konuşmaların tekrar dinlenmesine olanak sağlanır.
  • Programının ağ erişim lisansının aktif edilmesi durumunda ise sistemden aynı anda birden fazla kişi yararlanarak kayıtları dinleyebilirler.
  • Bu sayede kayıtların tutulduğu bilgisayara uzaktan erişim sağlamak daha kolaydır.
  • Böyle bir yenilik, önemli ve büyük firmaların müşterilerine olumlu geri dönüşler yapmalarına yardımcı olur.

Bilgiler yöneticinin belirlediği süre ile gizli tutulmakta ve güvenle tüm ses kayıtları saklanmaktadır.

Çağrı Merkezi altyapında kullanılan tüm teknoloji ürünlerinin yanı sıra telekominikasyon ve aktif network cihazları ile ilgili tüm blog yazılarımıza buradan ulaşın.
  • Bulut tabanlı internet platformu üzerinden hizmet veren ve şirkette herhangi bir telefon santrali bulundurmaya ihtiyaç duyulmayan yeni nesil telefon sistemine literatürde bulut santral adı verilmektedir.
  • Gelişen teknoloji, iletişim tekniklerinin arttırılması için çok önemli bir fırsattır. Bu yüzden de sürekli olarak günümüzde kullanılan teknolojik araçlar, farklı platformlar üzerinden hizmet vermeye devam etmektedir.
  • Şirketlerin başarılı olmasının arkasında, teknolojiden faydalanma oranları da önemli bir yer tutmaktadır. Bu yüzden de kurumsallık adı altında, birçok yeniliğin şirket sistemine doğru bir şekilde entegre edilmesi gerekir.