Otomatik Dialer, Liste halinde eklenen telefon numaraları belirlenen zaman aralıklarında ulaşarak önceden kaydedilen sesli mesajları dinleten ve konuşma tanıma (speech recognition) ve konuşma sentezi (text-to-speech / TTS) gibi ses teknolojileri aracılığıyla diyalog yaratabilen bir dış arama çözümüdür.

Otomatik Dialer, 3. Party yazılım ile entegrasyon sağlayabilir veya kurguya bağlı kalarak işlem sonucunu müşteri temsilcisinde sonlandırarak kurumlar için pratik bir çözüm sunar.

Neden Otomatik Dialer?

  •  (TTS) desteğiyle aramalar sırasında isim, adres, borç gibi dinamik bilgiler okunabilir.
  • Tahsilat işlemleri IVR üzerinden alınabilir.
  • IVR anket yapabilir.
  • ASR ( Speech Regognation) desteğiyle kişilerin tuşlama yapmak yerine sesli komut vermesi sağlanır.
  • Binlerce kişiye aynı anda ulaşılarak çağrı merkezi temsilcilerine duyulan ihtiyacı ve bu ihtiyaçtan doğan maliyeti azaltır.
  • Listeye özel esnek arama kuralları
  • Dialer Admin tarafından izlenen ve yönetilen uzman ekip

Kullanım Alanları

  • Bilgilendirme mesajları
  • Kampanya yönetimi
  • Kutlama mesajları
  • Memnuniyet ölçüm aramaları
  • İhbarname
  • Sesli anketler
  • Tahsilat
  • Anket

Tüm ürünlerimize ulaşmak için buraya tıklayın.

Çağrı Merkezi altyapında kullanılan tüm teknoloji ürünlerinin yanı sıra telekominikasyon ve aktif network cihazları ile ilgili tüm blog yazılarımıza buradan ulaşın.