Çağrı Merkezlerinde Otomatik Geri Arama (AutoCallback) , Çağrı merkezini arayan bir müşteri kuyrukta istenmeyen uzun bekleme sonucunda kötü müşteri deneyimi ve sinirli müşteriler yaratır. AutoCallback kuyrukta bekleme süresini ve bekleyen çağrıların adedini takip ederek, IVR sisteminden geçip kuyruğa giren çağrılara bir teklif sunar. Sunulan teklif sonucu kuyrukta beklemek istemeyen çağrılara belirlenen istatiksel oranlar sonucu ilk müsait müşteri temsilcisi için outbound çağrı yapılarak müşteri temsilcisine beklemeden bağlanması sağlanır.

AutoCallback , Gelen çağrılara callback seçeneği sunmak daha iyi müşteri deneyimi, Müşterilerin daha olumlu görüşlere sahip ve başkaları ile olumlu bir deneyimi paylaşıması ve marka değerinizin pozitif anlamda yükselmesini sağlar.
 

Neden AutoCallback?
 

  • Kuyrukta ortalama bekleme süresini okur
  • Kuyrukta bekleme sırasını okur
  • Skill’deki avail agent saysına göre istenilen zamanda çağrı başlatır
  • SL seviyesinin yükselmesini sağlar
  • Olumlu müşteri deneyimi
  • Kampanya ve yoğun zamanlarda tekrarlı aramaları engeller
  • Çağrı merkezleri system kaynaklarının avail kalmasını sağlar.

IP Telefon, Dect & Analog Telefonlar Ürünlerimize görmek için bu bağlantıya tıklayabilirsiniz.

Çağrı Merkezi altyapında kullanılan tüm teknoloji ürünlerinin yanı sıra telekominikasyon ve aktif network cihazları ile ilgili tüm blog yazılarımıza buradan ulaşın.