Doğru müşteri deneyimi çözümü ile BT verimliliğini artırın

BT ekibinizi önemli şeyler için saklayın

Günlük idari görevlerle teknoloji desteğini dengelemek sizi geceleri ayakta tutabilir. Bu aynı görevler BT ekibinizin verimliliğini de azaltır. Büyük çaplı entegrasyonlar iş yükünüzü artırır ve günlük işleri düşürür. En son teknoloji platformu, ekibinizdeki yükü azaltmak ve sonuçta onları daha üretken hale getirmek için ihtiyacınız olan güvenilirliği ve güvenliği sağlar.

Bilgi Teknoloji ekibinin seveceği bir bulut çözümü

Buluta geçmek, yeni çözümleri mevcut BT portföyünüze entegre etmenin en iyi yolu olabilir. Ancak hamleyi yapmak için zaman ve kaynakları bulmak bazen zor olabilir. Ayrı kanalları ve çözümleri birleştirin ve şimdi ve gelecekte ihtiyacınız olan esnekliği elde edin. Doğru platform uygun maliyetli bir çözüm, kesintisiz entegrasyon sunar ve şirket genelinde verimlilik kazanımları sağlar.

Verimlilik ve güvenilirlik garantilidir

Gelişen teknolojilere ayak uydurun, müşterilerin iletişim taleplerini karşılayın ve mevcut kaynakları daha iyi kullanan verimlilik araçları sunun. Kuruluşunuz, güvenilir, güvenli ve mevcut CRM sistemleri ve diğer uygulamalarla kolayca entegre olan hepsi bir arada bir müşteri deneyimi platformu talep eder. Doğru platform yalnızca teknolojiyi değil, dünya standartlarında bir iletişim merkezi ortamı oluşturmak için ihtiyaç duyduğunuz araçları, analitik ve güveni de sağlar.

Neyin önemli olduğuna odaklan

Takımlarınızın sıradan görevlerle uğraşmasına izin vermeyin. Çok yetenekli bir ekip, teknoloji değerlendirmeleri ve entegrasyonları gibi yüksek değerli görevlere odaklanamadıkları zaman boşa harcanan bir kaynaktır. Yönetimsel görevleri otomatikleştiren ve işletme kullanıcılarının yönlendirme kurallarını, IVR parametrelerini ayarlamalarını ve kendi raporlarını almalarını sağlayan bir platformla BT ekipleri, yüksek değerli çalışmaya odaklanabilir ve performans ölçütlerini karşılayabilir.

Daha iyi bir altyapı oluşturun

Yönetici ekibiniz, şirketinizle birlikte büyümek için etkili, güvenli, güvenilir ve esnek bir müşteri deneyimi altyapısına ihtiyaç duyar. Altyapınız, Uyumluluk düzenlemelerini yerine getirirken entegrasyonları ve politika değişikliklerini de idare etmek için yeterince sağlam olması gerekir. Entegre veya hepsi bir arada platformun uygulanması, entegrasyon yoluyla farklı sistemlerin karmaşıklığını azaltabilir, bu da altyapı verimliliğinin artması, ekibiniz için daha fazla verimlilik ve sizin için iş güvenliği ile sonuçlanabilir.

Çağrı Merkezi altyapında kullanılan tüm teknoloji ürünlerinin yanı sıra telekominikasyon ve aktif network cihazları ile ilgili tüm blog yazılarımıza buradan ulaşın.
  • Bulut tabanlı internet platformu üzerinden hizmet veren ve şirkette herhangi bir telefon santrali bulundurmaya ihtiyaç duyulmayan yeni nesil telefon sistemine literatürde bulut santral adı verilmektedir.
  • Gelişen teknoloji, iletişim tekniklerinin arttırılması için çok önemli bir fırsattır. Bu yüzden de sürekli olarak günümüzde kullanılan teknolojik araçlar, farklı platformlar üzerinden hizmet vermeye devam etmektedir.
  • Şirketlerin başarılı olmasının arkasında, teknolojiden faydalanma oranları da önemli bir yer tutmaktadır. Bu yüzden de kurumsallık adı altında, birçok yeniliğin şirket sistemine doğru bir şekilde entegre edilmesi gerekir.