Ofis IP-PBX kısaca, temel santral fonksiyon ve özelliklerinin tümüne sahip, uçtan uca tüm haberleşme ihtiyaclarının tek bir sistem üzerinde toplandığı IP tabanlı bir çözümdür. Firmaların kendi bünyelerinde kurdukları altyapıda lokal olarak çalışabildiği gibi, fiziksel ortam, donanım ve altyapı yatırımı gerektirmeden aylık kiralama şeklinde de kullanım sağlanabilecek Bulut Hizmeti ile de sunulabilmektedir.

IP Santral çözümü , şirketiniz için IP Telefon, Video Phone, Webphone ve Softphone gibi gelişmiş ve kolay iletişim arabirimleri ile sesli ve görüntülü iletişim sağlayan eksiksiz bir iletişim ürünüdür. Analog, PRI, BRI, UMTH ve VOIP gibi standart dış dünya iletişim protokollerini destekler, her zaman düşük maliyetlerde iletişim kurmanızı sağlar.

VOIP desteği sayesinde şubeleriniz arasında ücretsiz, kesintisiz ve güvenli iletişim sağlar. IP-PBX Santral Çözümü kolay kurulum ve düşük bakım maliyetleri sayesinde uzun yıllar problemsiz çalışır ve yatırım geri dönüşümü çok hızlı olur. Telefonlar ile merkezi iletişim kurar. IP-PBX ‘e tanıtılmış telefon, networke bağlandığı anda kullanıma hazır duruma geçer.

IP-PBX , tüm yönetim ve raporlama ara birimlerine Web tabanlı erişilir. İlave bir program kurmadan, çok kısa bir eğitim ile personeliniz detaylı görüşme raporlarını takip edebilir, belirteceğiniz aboneler için ses kayıtlarını dinleyebilir. IP-PBX sunucu yedekliliği, dağıtık mimari desteği sayesinde birkaç aboneden bir kaç bin aboneye kadar kolayca ölçeklenebilir. Yerinde ve coğrafi yedeklilik özellikleri sayesinde arıza durumunda bir başka sunucu ya da lokasyon üzerinden iletişimizin devamlılığını sağlar.

CTcomm Ofis IP-PBX ve UC Santral’in bazı önce çıkan özellikleri;
-    IVR (Sesli Karşılama Sistemi)
-    MOH (Bekleme Müziği)
-    Telekonferans
-    Kuyruk Yönetimi
-    Şube ve Dahililer arası ücretsiz görüşme
-    Fax - SMS
-    Ses kayıt Sitemi
-    DND (Rahatsız Edilmeme Özelliği)
-    Voice mail
-    Detaylı ve İstatiksel Raporlama
-    Akıllı Telefon ve Tablet Desteği sayesinde kolay kullanım
-    Softphone Desteği (Bilgisayarınız üzerine kuracağınız ücretsiz telefon uygulaması ile kullanabilme)
-    Kullanıcı Dostu Web Arayüzü
-    0850’li numara üzerinden aranabilme ve Sınırsız Çağrı Desteği
-    Mesai, Mesai Dışı ve Resmi Tatil ayarı ile çağrı yönetimi
-    Otomatik Arama
-    IP ve Kullanıcı Bazlı Yetkilendirme
-    BlackList ile DNC Kontrolü (Kara Liste oluşturarak arama kontrolü sağlama)
 

Çağrı Merkezi altyapında kullanılan tüm teknoloji ürünlerinin yanı sıra telekominikasyon ve aktif network cihazları ile ilgili tüm blog yazılarımıza buradan ulaşın.