İster küresel bir işletme ister küçük bir işletme olun, tüm ekibinizin ihtiyaçlarını karşılayacak bir müşteri hizmetleri platformu edinin.
Çalışanlarınıza üretken olmak için doğru araçları verin ve performans ölçütlerinizi karşılayın.
Size her konuda ihtiyaç duyan her müşteriye birinci sınıf bir deneyim sunun.
Günlük idari görevlerle teknoloji desteğini dengelemek sizi geceleri ayakta tutabilir.
Küçük bir takım ve yüksek ihtimalle takımın her bireyi birden fazla ve farklı sorumluluğa sahip olabilir.
Yapay zekanın (AI) ve makine öğrenmenin gücünden yararlanarak, gerçek zamanlı bilgiler kullanarak ve en iyi kanaldan, sohbet, içerik teklifleri, e-posta, mobil cihazla ve daha fazlası ile doğru anda proaktif bir şekilde katılım sağlayarak dönüşümleri artırın ve web siteniz üzerinden daha fazla satış yapın.
In addition to all the technology products used in the Call Center infrastructure, all blog posts about telecommunication and active network devices can be found here.