Müşterileri memnun eden iletişim merkezi yazılımı

Müşterilerinizin istediği deneyim, çalışanlarınızın ihtiyaç duyduğu araçlar

Çalışanlarınıza üretken olmak için doğru araçları verin ve performans ölçütlerinizi karşılayın. Bir Genesys bulut iletişim merkezi platformu seçin ve en son teknolojileri ve dijital araçları mevcut sistemlerinize entegre edin. Müşterilerinizin tercih ettikleri kanallardan istedikleri hizmeti sunun ve bu süreçte ilk görüşme hedeflerinizi aşın. Müşterileriniz bunun için size teşekkür edecek.

Rakiplerinizin kıskanacağı bir müşteri memnuniyeti

Müşteri hizmetlerinde endüstri lideri olarak öne çıkın Başarınız, Müşteri Memnuniyeti ölçümlerini tutarlı bir şekilde aşmaya bağlıdır ve hepsinin yolculuğunun her aşamasında ihtiyaç duydukları ilgiyi almasını sağlar. İletişim merkezi platformumuzu kullanın ve ekibinizin metriklerinizi karşılarken tüm kanallardaki müşteri isteklerini ve sorunlarını daha verimli bir şekilde ele almasını sağlayın.

Müşteri sorunlarını anında çöz

Bir müşteri size - sesle veya herhangi bir dijital kanalla - ulaştığında, sorunlarına hızlı bir çözüm bekliyor. Voicebot ve Chatbot gibi yapay zeka tabanlı teknolojileri kullanarak birçok rutin sorguyu ve sohbeti kaldırabilirsiniz. Bu görevleri otomatikleştirmek, müşteri her bağlandığında daha hızlı ve daha verimli şekilde yanıt verirken, daha üst seviyede çözümler gerektiren durumlarda temsilcilere erişim sağlar. Genesys iletişim merkezi platformu, müşterilerinizle ilgili değerli bilgileri yakalamak ve ilk temasta sorunlarını hızla çözmek için yapay zeka ile birlikte çalışır.

Mutlu müşteri hizmetleri temsilcileri = mutlu müşteriler

Hazırlanmış ve bilgili bir personel, müşteri memnuniyeti ve ekip motivasyonunun anahtarıdır. Temsilcilere doğru araçları vermek, eğitim ve gerçek zamanlı geribildirim verimlerini arttırır. Ayrıca, işten ayrılma oranlarınızı azaltarak, motive olmuş çalışanları da hala bünyenizde tutmanıza yardımcı olur. Çağrı merkezi yazılımımız, bunun yanı sıra daha iyi iş gücü planlaması için müşteri temsilcilerinizin becerileri ve gelişim planlarına dair büyük öngörüler sağlar. Ayrıca, mutlu temsilciler daha iyi müşteri deneyimleri sunar.

Her çağrı merkezi temsilciniz en iyisi olsun

Ekip etkinliğini artırmak ve çağrı merkezi yazılımımızı kullanarak müşteri hizmetleri ekibinizin bireysel müşteri ilişkilerini nasıl yönettiğini daha iyi görerek şirketinizin Hizmet Seviyesi Anlaşmalarını (SLA) daha iyi tanıyın. Kaliteyi iyileştirmek ve çözüm süresini azaltmak için ihtiyacınız olan bilgileri edinin. Çağrıları ve ekran etkileşimlerini otomatik olarak kaydedin ve bu bilgileri bireysel ve grup iyileştirme için kullanın. İşgücünüzün doğru iletişim merkezi araçlarına erişimini sağlama, üretken kalmalarına, ekip performansı ölçümlerine ulaşmalarına ve iş gücü planlama görevlerini proaktif olarak yönetmelerine yardımcı olur.

Bulut iletişim merkezi çözümleriyle yeni zirvelere ulaşın

Bulut tabanlı çağrı merkezi yazılımı, şirketinize daha düşük ön maliyetlerle daha fazla esneklik ve ölçeklenebilirlik sunar. Yeni kanallar için müşteri talebi arttıkça, bir bulut iletişim merkezi size esneklik ve müşteri beklentileriyle birlikte büyümenizi sağlayan bir dizi modern araç sunar. Bulut ayrıca, sürekli güncellemeler sağlayarak iletişim merkezinizin her zaman en güncel yazılımla çalışmaya devam etmesini sağlar. Eski bir çözüm, müşteri temsilcileriniz için çalışmayı zorlaştırır, müşteri memnuniyetini azaltır ve bakımı çok maliyetli olabilir. Güncelleme zamanının geldiğini biliyorsanız, bir bulut iletişim merkezini düşünmenin zamanı olabilir.

Çağrı Merkezi altyapında kullanılan tüm teknoloji ürünlerinin yanı sıra telekominikasyon ve aktif network cihazları ile ilgili tüm blog yazılarımıza buradan ulaşın.
  • Bulut tabanlı internet platformu üzerinden hizmet veren ve şirkette herhangi bir telefon santrali bulundurmaya ihtiyaç duyulmayan yeni nesil telefon sistemine literatürde bulut santral adı verilmektedir.
  • Gelişen teknoloji, iletişim tekniklerinin arttırılması için çok önemli bir fırsattır. Bu yüzden de sürekli olarak günümüzde kullanılan teknolojik araçlar, farklı platformlar üzerinden hizmet vermeye devam etmektedir.
  • Şirketlerin başarılı olmasının arkasında, teknolojiden faydalanma oranları da önemli bir yer tutmaktadır. Bu yüzden de kurumsallık adı altında, birçok yeniliğin şirket sistemine doğru bir şekilde entegre edilmesi gerekir.