Ürün Grupları

Jabra Biz 2300

Ürün Kodu : 1011
Marka : Jabra
Ürün Özellikleri
Jabra Biz 2300

Contact Center temsilcileri, elçilerinizdir, dolayısıyla onlara markanız kadar net bir sese sahip olan araçları sağlayın.

Uzun ömürlü olması için tasarlanmış bir kulaklık
Temsilciler için gün boyu konfor
Birinci sınıf ses                                                                                                                                                                                                                          
Yüz yüze görüşme kalitesi ve daha fazla müşteri memnuniyeti, hem temsilcinin kulağında ortam gürültüsü azaltılmış ses hem de hava darbelerini engelleyen bir gürültü önleyici mikrofon gerektirir. Jabra Biz 2300 bu iki özelliği de sunar.

HD ses teknolojisi, karşı tarafı net biçimde duyabilmenizi sağlar
Çevresel sesi azaltan hoparlörler sayesinde görüşmenize odaklanabilirsiniz
Özel tasarımlı “air shock” arka plan gürültü önleyici mikrofon, görüşmelerde sıkça duyulan nefes ve patırtı seslerini filtreler 
Teknik Özellikler
Uzun ömürlü olması için tasarlanmış bir kulaklık
Yoğun bir çağrı merkezinde sağ kalabilecek şekilde tasarlanan Jabra Bir 2300, bozulan kulaklıkların sayısını düşürür, işinizin daha az aksamasını sağlar ve toplam sahip olma maliyetinizi düşürür.

Takviyeli kablo, çağı merkezi ortamına dayanıklıdır ve ofis koltuklarının tekerleklerine, keskin objelere ve günlük kullanım sonucu oluşabilecek darbelere karşı korur
Mikrofon kolu, kırma riski olmadan 360 derece döndürülebilir. Biz buna FreeSpin™ diyoruz.
Çağrı Merkezi altyapında kullanılan tüm teknoloji ürünlerinin yanı sıra telekominikasyon ve aktif network cihazları ile ilgili tüm blog yazılarımıza buradan ulaşın.
  • Bulut tabanlı internet platformu üzerinden hizmet veren ve şirkette herhangi bir telefon santrali bulundurmaya ihtiyaç duyulmayan yeni nesil telefon sistemine literatürde bulut santral adı verilmektedir.
  • Gelişen teknoloji, iletişim tekniklerinin arttırılması için çok önemli bir fırsattır. Bu yüzden de sürekli olarak günümüzde kullanılan teknolojik araçlar, farklı platformlar üzerinden hizmet vermeye devam etmektedir.
  • Şirketlerin başarılı olmasının arkasında, teknolojiden faydalanma oranları da önemli bir yer tutmaktadır. Bu yüzden de kurumsallık adı altında, birçok yeniliğin şirket sistemine doğru bir şekilde entegre edilmesi gerekir.