Ürün Grupları

Jabra Engage 65 Stereo & Mono

Ürün Kodu : 2005
Marka : Jabra
Ürün Özellikleri

Dünyanın en güçlü profesyonel kablosuz kulaklığı olarak geliştirildi.

  • Sektörde önde gelen kablosuz performans ve yoğunluk.
  • Cam gibi net görüşmeler için gelişmiş gürültü önleyici mikrofon.
  • Gün boyu konuşma süresi ve entegre meşgul ışığı.

Şarj süresi:

30 dk. sonra 40%

90 dk. sonra 100%

Konuşma süresi:

13 saate kadar

Aynı anda iki cihaza kadar bağlayın

Masaüstü telefona ve yazılım telefonuna bağlanabilirsiniz.

Modern, kompakt tasarımlı dock ünitesi

Aramaları cevaplamak, sonlandırmak ve sessize almak için kullanılabilen düğmeleri ile kullanımı kolay. Batarya ve bağlantı durumu göstergeleri mevcut.

Kablosuz aramalarda güvenliğinizi bir üst seviyeye taşıyın

Patentli eşleştirme. 256 bit AES şifreleme 128 bit kimlik doğrulama

Çarpıcı netlikte görüşmeler

Gelişmiş gürültü önleyici mikrofon ve geliştirilmiş hoparlörler, gürültülü ofislerde bile görüşmelerinizi çarpıcı netlikte yapabilmenizi sağlar.

*Skype Kurumsal’ın açık ofis ortamlarına yönelik gerekliliklerini karşılar.

Sektörde önde gelen kablosuz performans

Kablosuz bağlantınız ne sizi de de müşterinizi yarı yolda bırakmadan masanızdan uzaklaşın.

150 metre / 490 fit kablosuz erişim mesafesi

Aynı ofis alanında 3 kat daha fazla kullanıcı

Çağrı Merkezi altyapında kullanılan tüm teknoloji ürünlerinin yanı sıra telekominikasyon ve aktif network cihazları ile ilgili tüm blog yazılarımıza buradan ulaşın.
  • Bulut tabanlı internet platformu üzerinden hizmet veren ve şirkette herhangi bir telefon santrali bulundurmaya ihtiyaç duyulmayan yeni nesil telefon sistemine literatürde bulut santral adı verilmektedir.
  • Gelişen teknoloji, iletişim tekniklerinin arttırılması için çok önemli bir fırsattır. Bu yüzden de sürekli olarak günümüzde kullanılan teknolojik araçlar, farklı platformlar üzerinden hizmet vermeye devam etmektedir.
  • Şirketlerin başarılı olmasının arkasında, teknolojiden faydalanma oranları da önemli bir yer tutmaktadır. Bu yüzden de kurumsallık adı altında, birçok yeniliğin şirket sistemine doğru bir şekilde entegre edilmesi gerekir.