Müşteri ile etkileşim platformu

Müşteri adayları için noktaları birleştirin

Bugün, pazarlama organizasyonunuzun satın alma zihniyetinin ötesine geçmesi ve web sitesi etkileşimlerini artırmak için satış, servis ve pazarlama ile bağlantı kurması gerekiyor. Bunu başarmak için, müşterilerin beklediği kesintisiz deneyimleri sunmak için siloları ortadan kaldırmanız ve marka deneyiminin bütünlüğünü düşünmeniz gerekir.

Müşteriden müşteriye daha hızlı geçiş

Yapay zeka (AI) ve makine öğrenimi kullanarak müşterileriniz için dijital deneyimi insanlaştırın.

• Potansiyellerinizi tercih edilen farklı kanallar üzerinden birleştirin, bu kontaklarınızın potansiyel müşterilere dönüşme oranını 10 kat artıracaktır.

• %400 potansiyel müşteri-müşteri dönüşümü iyileştirmesi için yolculuğu şekillendirin.

• Gelecekteki en iyi eylemleri, teklifleri ve müşteri temsilcilerini % 10 gelir artışı elde etmek için kişiselleştirmek ve otomatikleştirmek için AI kullanın.

Leverage customer journey data Müşterinizin yolculuğunu kendiniz için kullanın

Müşteriler, sizinle sohbet etmek, indirim pop-up teklifleri, içerik teklifleri, e-posta, mobil veya canlı satış temsilcileri aracılığıyla, kendi uygunluklarına göre tercih ettikleri kanal üzerinden bağlantı kurmak isterler. Müşteri hareketlerini web sitenizde alışveriş yaparken gerçek zamanlı olarak görebilir ve bu yolculuğun verilerinden faydalanabilirsiniz.

Web sitenizden elde ettiğiniz geliri artırın

Dönüşümleri ve geliri kolay ve tamamen otomatik bir şekilde artırın. Müşterileri en iyi kanaldan doğru zamanda proaktif olarak meşgul etmek için gerçek zamanlı bilgiler kullanın. Müşterileriniz web sitenizde dolaşırken eğer yanlış doğrultuda ilerliyor ya da yolunu kaybetmiş durumda ise, siz o müşteri için doğru olanı görebilir ve hatta yanlış doğrultuda ilerleme ihtimalini önceden sezip buna engel olabilirsiniz. You’ll see right when customers are going down the wrong path or are lost on your website. And you can engage with customers in real-time, even intercepting carts on the verge abandonment.

Müşterilerle gerçek zamanlı olarak etkileşim kurun

Potansiyel müşteri geliştirmek, bir kampanya döngüsünün yalnızca ilk aşamasıdır. Müşteri adaylarınızın nasıl ve nerede dağıtıldığını ve kalifiye olduklarını belirlemek, başarılı bir pazarlama kampanyasının en önemli yönlerinden biridir. Müşteri adaylarını satış ekibinize doğru bir şekilde değerlendirmek, nitelemek ve dağıtmak için doğru müşteri yönetimi araçlarına ihtiyacınız var. Potansiyel müşteri dağıtımının hızlandırılması, Potansiyl müşterinin aktif kalması ve bir sonraki seviyeye ulaşması için en iyi kaynağa yönlendirilmesi olasılığını artırır.

Çağrı Merkezi altyapında kullanılan tüm teknoloji ürünlerinin yanı sıra telekominikasyon ve aktif network cihazları ile ilgili tüm blog yazılarımıza buradan ulaşın.
  • Bulut tabanlı internet platformu üzerinden hizmet veren ve şirkette herhangi bir telefon santrali bulundurmaya ihtiyaç duyulmayan yeni nesil telefon sistemine literatürde bulut santral adı verilmektedir.
  • Gelişen teknoloji, iletişim tekniklerinin arttırılması için çok önemli bir fırsattır. Bu yüzden de sürekli olarak günümüzde kullanılan teknolojik araçlar, farklı platformlar üzerinden hizmet vermeye devam etmektedir.
  • Şirketlerin başarılı olmasının arkasında, teknolojiden faydalanma oranları da önemli bir yer tutmaktadır. Bu yüzden de kurumsallık adı altında, birçok yeniliğin şirket sistemine doğru bir şekilde entegre edilmesi gerekir.