Bütün İhtiyaçlarınıza Cevap Veren, Esnek ve Bütün Özellikleri Bir Arada Barındıran Platform


Müşteri Hizmetlerinde ihtiyaçlar sürekli değişmektedir. Müşteriler tercihlerine en uygun iletişim kanalına ilgi duymaktadırlar. Ve günümüzün müşterileri için vazgeçilmez servis demek, o sisteme olsa iyi olur mantığıyla yaklaşmak değil, aksine o sisteme sahip olmak ve onu tüm yönleriyle deneyimlemek oluyor. Bu noktada PureConnect müşterilere istedikleri esnek ve güvenilir Çağrı Merkezi Platformunu alma ve onu deneyimleme olanağı tanıyor.Genesys PureConnect™ hem bulutta hemde yerinde (şirket içi) bütünleşik ve çoklu kanal desteği olan, lider çağrı merkezi ve iletişim platformları çözümü olarak bilinmektedir. En yetenekli ve maksimum güvenilirlik, esneklik ve kontrolünden emin olduğunuz platformu sıfırdan edinin!

Yönetimi basitleştirirken, maliyetlerinizi düşürün
Şirket içerisindeki iletişim ağını birleştirmek, karmaşıklığı azaltır, yönetimi basitleştirir, etkinliği artırır ve maliyetleri düşürür. En önemlisi ise tüm bunları gerçekleştirirken hali hazırdaki sistemi hiçbir kesintiye uğratmaz ve kalıcı müşteri memnuniyeti sağlar.PureConnect bütünleşik ve tüm özellikleri barındıran yapısı ve basit kurgusu ile şirket içerisinde çağrı merkezi ve iş iletişim altyapısını konsolide eder. Bunun sebebi PureConnect’in tamamen açık ve standart’lar üzerine kurulu bir mimariye sahip olmasından kaynaklanır ve bu sayede küçük ve orta ölçekli kurumlar için, dış sistemlerle olan entegrasyonlarda yüksek performans sağlar.

Değişen iş gereksinimlere kolay adapte olma
Sürekli gelişim ihtiyacı duyan iş süreçlerinde hızlı cevap. Bir çok gereksinime, sürecin en kritik parçası olarak yeni özellikler ve fonksiyonlar eklemek ve organizasyona son derece hızlı değerler katmak hiç bu kadar kritik olmamıştı. PureConnect, sıfırdan inşa edilebilen tek bir platform üzerinde, en geniş ve en detaylı çoklu kanal ve iş iletişim çözümleri sunar. Mikroservisler üzerine inşa edilmiş mimarisi, bağımsız ve kolayca entegre olabilen yapısı ile tek bir hatanın sistemi tamamen çalışamaz hale getiremeyeceği bir sistem. Özellikleri ihtiyacınıza yönelik olarak seçebilir ve yine değişen iş dinamikleriniz doğrultusunda hızlı ve kolay bir şekilde yenilerini ekleyebilirsiniz. PureConnect platformu aynı zamanda Salesforce, Oracle ve Microsoft gibi CRM sistemleride dahil olmak üzere, çeşitli işgücü yönetim uygulamaları ve bütün sistemlerle de benzersiz bir şekilde entegre olabilir.

Çağrı merkezine özel ihtiyaçlara yönelik çözümler
Şirketlerin müşterileriyle yakınlaşmak için kullandıkları platformlar bütün iş gereksinimlerine cevap verebilir olmalıdır. PureConnect platformu bütün ihtiyaçlara cevap verebilecek esneklik yapısına sahiptir ve bu binlerce müşteri deneyimi ile kanıtlanmıştır. Değiştirilebilen çözümler, hizmetler ve ihtiyaca yönelik şu an kullanmakta olduğunuz ve gelecekte kullanacak olduğunuz sistemlerle ilgili nasıl bir ödeme yöntemi izleneceğini belirler.İşiniz için gerekli olan araçları ve kaynakları kendiniz belirleyebilirsiniz. Kullanmayacağınız bir özelliğin parasını ödemezsiniz.İşinizde meydana gelebilecek dönemsel dalgalanmaları, sisteminizde yapabileceğiniz basit ölçeklendirmelerle kolayca yönetebilirsiniz.Dilediğiniz zaman bütün özellikleri koruyarak bulut ortaına taşınabilme esnekliği tanır.

Yılların tecrübesi ve başarılarını arkasına almış bir platform
Sürekli güçlü duran bir çağrı merkezi istiyorsunuz ve kendinizi güvende hissedebileceğiniz, kendisini sürekli geliştiren ve büyüyen bir marka. Rahat olun ve son 30 yılın endüstrü tecrübesiyle kendini ispatlamış bir çağrı merkezi çözümüyle çalıştığınızdan emin olun. Dünya genelinde binlerce müşteri PureConnect sistemini kullanarak başarılı müşteri memnuniyeti yarattılar. Genesys hem bulutta hemde lokalde kendini ispatlamış tek lider çağrı merkezi çözümüdür diyebiliriz. PureConnect ile hem bugününüzün hemde geleceğinizin teknolojisini kullanın.

Çağrı Merkezi altyapında kullanılan tüm teknoloji ürünlerinin yanı sıra telekominikasyon ve aktif network cihazları ile ilgili tüm blog yazılarımıza buradan ulaşın.
  • Bulut tabanlı internet platformu üzerinden hizmet veren ve şirkette herhangi bir telefon santrali bulundurmaya ihtiyaç duyulmayan yeni nesil telefon sistemine literatürde bulut santral adı verilmektedir.
  • Gelişen teknoloji, iletişim tekniklerinin arttırılması için çok önemli bir fırsattır. Bu yüzden de sürekli olarak günümüzde kullanılan teknolojik araçlar, farklı platformlar üzerinden hizmet vermeye devam etmektedir.
  • Şirketlerin başarılı olmasının arkasında, teknolojiden faydalanma oranları da önemli bir yer tutmaktadır. Bu yüzden de kurumsallık adı altında, birçok yeniliğin şirket sistemine doğru bir şekilde entegre edilmesi gerekir.