Kendi Organizasyonunuzda Dijital Dönüşümün Öncesi Olun


Müşteri deneyimi memnuniyeti, günümüzde rekabet edebilmenin yeni öncüsü olarak karşımıza çıkmaktadır ve tüm iletişim kanalları üzerinden kişiselleştirilmiş ve müşteri odaklı yaklaşımlarla markanızı ve güvenilirliğinizi ayakta tutar. PureEngage platformu her ölçekte dijital dönüşüm ve üst seviye müşteri deneyimi memnuniyetini yanında getirir, geniş ölçekli müşteriler için çok kanallı iletişim platformu sağlar.

Pure Engage platformu hem lokalde hem de bulutta hizmet vermektedir. Müşterilerin gerçek zamanlı olarak birbiriyle ilişkili hareketlerinin takip edilebilmesini sağlayan ve müşteri deneyimi memnuniyetini rekabetçi bir farka dönüştürmek için en üstün ve akıllı yönlendirme stratejilerini ve dijital dönüşümü birleştiren bir platformdur. Gelişmiş açık API ve web standartlarıyla özelleştirme desteği olan bu ürün sayesinde, ürün yetenekleri basitçe artırılarak, operasyonel etkinlik ve müşteri memnuniyeti geliştirilebilir.

Daha iyi sonuçlar için eşsiz esneklik
İşiniz benzersiz ve kendine has dinamikleri vardır. Bu sebeple, bütün gereksinimlerinize cevap verebilecek esneklikte olan bir müşteri deneyimi ürününe ihtiyacınız var. Genesys PureEngage eski yatırımlarınız boşa gitmeden kurulabilen, müşteri deneyimi konusunda eşsiz esneklik tanıyan bir platformdur.

Kolayca konfigüre edilebilen ve yönetilebilen PureEngage platformu, yeni uygulamaların ve servislerin ihtiyacınız olması durumunda hızlıca kurulmasına ve devreye alınmasına imkan tanır. Dijital dönüşümü organizasyonunuz genelinde müşterilerinize dokunan tüm departmanlara uygular ve birleşik bir müşteri deneyimi ekibi oluşmasını sağlar. Ayrıca yine işinize en uygun Bulut, Lokalde kiralama ve satın alma seçenekleriyle farklı üyelik modelleri sunar.


Müşterinizin bütün yolculuğunda ona eşlik edin
Müşterilerinizin yolculuğunda atmış oldukları her adım aslında marka güvenilirliğinin inşa edilmesi ve daha iyi bir iş çıktısı elde edebilmek adına bir fırsattır.

> Müşterilerinize Gelen ve Giden yönde yaptığınız her notayı, kanalları ve kaynakları yönetir.
> Ses ve video, email, chat, sosyal medya, mobil, web, SMS ev asenkron mesajlaşmayı içeren dijital kanalları benzersiz bir şekilde entegre eder.
> Yetenekleri belirlenmiş olan bütün kaynakları gerçek zamanlı izleyebilme ve tahmin edebilme yeteneği ile her bir iletişimi en uygun kaynak ile buluşturur.
> Yapay zeka ile zenginleştirilmiş, otomatize ediliş diyaloglarla artırılmış self- servis seçeneği sunarken, tahminli yönlendirme yeteneği ile en uygun müşteri temsilcisini seçer.
> Uçtan uca iletişim deneyimini farklılaştırırken, otomasyon ile ulaşım oranlarında gözle görülür bir artış sağlar.

Çalışanlarınıza başarmaları için ihtiyacı olanı verin
Müşterilerinize yaşattığınız müşteri deneyimi ancak çalışanlarınız kadar iyi olabilir. Çalışanlarınızın başarılarına teknoloji, eğitim ve destek ile yön vererek, olarında müşterilerinize daha etkin bir yolla ve efektif bir şekilde benzersiz, kişiselleştirilmiş bir müşteri deneyimi hizmeti sunduğunu görün. Çalışanlarınızın yeteneklerini ve genel iş gücü yönetimini, çoklu kanal müşteri deneyimi platformu ile artırın
PureEngage platformu çalışanlarınızı CRM sistemleri, diğer uygulamalar yada bilgi tabanları ile entegre olarak , kanal iletişimlerini ve işlerini destekleyici içerik ve bilgi ile yönetme noktasında güçlendirir. Kurum genelinde, çalışanlar benzersiz bir şekilde koordine olarak kendilerini aşan üst seviye konularda da ilave destek alabilirler. Her iletişim kanalı, tahminleme, kapasite planlanlama, iş proglama, izleme ve gerçek zamanlı müdahalelerle kaynaklarınızı optimize edin. Her bir iletişim işlemini, kurumunuz içerisindeki en doğru çalışan ile eşleştirin.

Bütün iş hedeflerinizi gerçekleştirin
Şirketinizin başarısı doğal olarak müşterilerinize yaşattığınız deneyime bağlıdır. Pure Engage Platformu ile Hedeflerinize ulaşın.
Çağrı merkezi performans metriklerinizi tüm dijital ve ses kanallarınız için belirlediğiniz tüm KPI’ları tek bir görünüm ile ölçün, anlayın ve geliştirin.
Etkileşimleri gerçek zamanlı olarak gözlemleyip, anlayarak, zamanında ve anlık kararlarla yönetin.
Çalışan performansı ve müşteri memnuniyetini yönetebilmek için sezgisel ve özelleştirilebilir raporlar kullanın.
Müşterilerinizin yolculuğunu ve deneyimlerini optimize etme yollarını belirleyebilmek için en çok tercih edilen iletişim modellerini belirleyin.

Çağrı Merkezi altyapında kullanılan tüm teknoloji ürünlerinin yanı sıra telekominikasyon ve aktif network cihazları ile ilgili tüm blog yazılarımıza buradan ulaşın.