SimpleTouch Kamera ve Ekran Kaydı Nedir?

SimpleTouch günümüzde bulut teknolojilerine sahip çağrı merkezleri ve kurumsal firmalar tarafından kullanılacak interaktif bir çözümdür. SimpleTouch sayesinde çağrı merkezinde gelen ve giden çağrılar veya Evde veya Ofis’te çalışan bilgisayar kullanıcılarının kamera ile görüntülerini kayıt altına alama, fotoğraf çekme veya ekranda yaptığı tüm işlemlerin video kaydı ve ekran kaydı yapılmaktadır.
 

  


SimpleTouch hangi şirketler için idealdir?

Çağrı Merkezleri, Bankalar, Sigorta firmaları, Digital para sektörü ve tüm finansal operasyon işlemlerini evden veya ofis’de yürüten şirketler ve bilgisayar kullanıcıları için uygundur. 
 

SimpleTouch ile neler yapabilirsiniz?
Platform bağımsız tüm çağrı merkezi ürünlerinizi, CRM veya Web tabanlı yazılımlarınız ile entegre olarak kritik iş süreçlerinizi, finansal işlemlerinizi çağrı ile ilişkilendirebileceğiniz bir kamera kaydına veya ekran kaydına sahip olabilirsiniz. Çalışanları kontrol altında tutmak için, Fraud tespiti ve uyarı mekanizmaları geliştirebilirsiniz. 
 

Özellikler
> Avaya, Genesys, Alotech, Cisco ve Diğer Asterisk tabanlı çağrı merkezi çözümleri ile entegre
> Her platform ve yazılım ile entegrasyon ( Rest API, C# API, Java Script API )
> Agent Kamera durumunu izleme
> Bekleme ve maksimum video çekme süresi belirleme
> Admin ve Supervisor paneli
> Role ve Group bazlı yetkilendirme
> Şifreleme ve video sıkıştırma
> Güvenli kayıt transferi  (E-Mail, FTP, SFTP, Network Folder)
> Raporlama
> Fraud tespit ve alert mekanizması
> Exchange bağlantısı


Detaylı Bilgi için tıklayınız

Çağrı Merkezi altyapında kullanılan tüm teknoloji ürünlerinin yanı sıra telekominikasyon ve aktif network cihazları ile ilgili tüm blog yazılarımıza buradan ulaşın.