SimpleTouch Snapshot ile Çalışanlarınızı Kayıt Altına Alın

Kamera Kayıt
Evden çalışan kullanıcıların PC kamerası ile görüntülerini kayıt altına alır veya kamera ile fotoğraflarını çeker. Tamamen BDDK uyumlu yazılım sadece çağrı esnasında aktif edilerek kayıt yapar.
Ekran Kayıt
Çağrı merkezi çalışanının çağrı esnasındaki PC hareketlerini kayıt altına alır veya belirli zamanlarda snapshot görüntülerini kayıt eder. Tamamen KVKK uyumlu yazılım sadece çağrı esnasında aktif edilerek kayıt yapar.
Ses Kayıt
Çağrı merkezinize gelen ve giden tüm çağrıların ses kaydını tutabilir ve ekran kaydı ile birilikte dinlemenizi sağlar. Tamamen KVKK uyumlu yazılım ile kayıt altına alınan çağrıları dinlemek ve değerlendirmek mümkündür.

SimpleTouch hangi şirketler için idealdir?

Çağrı Merkezleri, Bankalar, Sigorta firmaları ve tüm operasyon işlemlerini evden veya ofis’de yürüten şirketlerin bilgisayar kullanıcıları için uygundur.

SimpleTouch ile neler yapabilirsiniz?

Platform bağımsız tüm çağrı merkezi ürünlerinizi, CRM veya Web tabanlı yazılımlarınız ile entegre olarak kritik iş süreçlerinizi, finansal işlemlerinizi Çağrı ile ilişkilendirebileceğiniz bir kamera veya ekran kaydına sahip olabilirsiniz. Çalışanları kontrol altında tutmak için, Fraud tespiti ve uyarı mekanizmaları geliştirebilirsiniz. I

  • NIN, Genesys, Alotech, Tegsoft, Voyce CC ve Diğer Asterisk tabanlı çağrı merkezi çözümleri ile entegre
  • Her platform ve yazılım ile entegrasyon ( Rest API, C# API, Java Script API )
  • Kamera durumu izleme
  • Bekleme ve maksimum video çekme süresi belirleme
  • Admin ve Supervisor paneli
  • Role ve Group bazlı yetkilendirme
  • Şifreleme ve video sıkıştırma
  • Güvenli kayıt transferi (E-Mail, FTP, SFTP, Network Folder)
  • Raporlama Fraud tespit ve alert mekanizması
  • Exchange bağlantısı
     

    
 

SimpleTouch Snapshot Recording Özellikleri Nelerdir?

  1. Kamera Kayıt ve Fotoğraf Çekme
    SimpleTouch sayesinde çağrı merkezinde gelen ve giden çağrılar, Evde veya Ofis’te çalışan bilgisayar kullanıcılarının kamera ile görüntülerini kayıt altına alır veya kamera ile fotoğraflarını çeker. Tamamen BDDK uyumlu yazılım sadece çağrı esnasında aktif edilerek kayıt yapar. Böylelikle çağrı ile ilişkili elinizde bir kamera kaydı elde edersiniz. Simpletouch çağrı merkezi santrali ile entegre olur ve çağrı bilgileri ile birlikte saklar. Callid, Telefon No, Kuyruk, Agent ve bir çok Attach Data ile çağrıları saklar. Yine bu bilgiler ile birlikte portal üzerinden dinleyebilirsiniz.
  2. Ekran Kayıt ve Ekran Snapshot
    SimpleTouch sayesinde çağrı merkezinde gelen ve giden çağrılarda bilgisayar kullanıcılarının ekran kayıtları veya Ekranda belirli zamanlarda snapshot görüntüleri kayıt altına alır. Tamamen KVKK uyumlu yazılım sadece çağrı esnasında aktif edilerek kayıt yapar. Böylelikle çağrı ile ilişkili ekran kaydı elde edersiniz. Simpletouch Reocording çağrı merkezi santrali ile entegre olur ve çağrı bilgileri ile birlikte saklar. Callid, Telefon No, Kuyruk  Agent ve bir çok Attach Data ile çağrıları saklar. Yine bu bilgiler ile birlikte portal üzerinden dinleyebilirsiniz.
  3. Ses Kayıt
    SimpleTouch sayesinde çağrı merkezinde gelen ve giden çağrıların ses kaydını tutabilir ve ekran kaydı ile birilikte dinlemenizi sağlar. Tamamen KVKK uyumlu yazılım sadece çağrı esnasında aktif edilerek kayıt yapar. Simpletouch Recording çağrı merkezi santrali ile entegre olur ve çağrı bilgileri ile birlikte saklar. Callid, Telefon No, Kuyruk, Agent ve bir çok Attach Data ile çağrıları saklar. Yine bu bilgiler ile birlikte portal üzerinden dinleyebilirsiniz.
  4. Kalite Değerlendirme
    Simpletouch kayıt altın aldığı çağrıları dinlemek ve değerlendirmek mümkündür. isteyen müşterimler kalite değerlendirme formları ile çağrıları puanlayabilir ve Agent'ları değerlendirebilir.
Çağrı Merkezi altyapında kullanılan tüm teknoloji ürünlerinin yanı sıra telekominikasyon ve aktif network cihazları ile ilgili tüm blog yazılarımıza buradan ulaşın.