• Gelişen teknoloji, iletişim tekniklerinin arttırılması için çok önemli bir fırsattır. Bu yüzden de sürekli olarak günümüzde kullanılan teknolojik araçlar, farklı platformlar üzerinden hizmet vermeye devam etmektedir.
  • Bulut tabanlı internet platformu üzerinden hizmet veren ve şirkette herhangi bir telefon santrali bulundurmaya ihtiyaç duyulmayan yeni nesil telefon sistemine literatürde bulut santral adı verilmektedir.
  • Şirketlerin başarılı olmasının arkasında, teknolojiden faydalanma oranları da önemli bir yer tutmaktadır. Bu yüzden de kurumsallık adı altında, birçok yeniliğin şirket sistemine doğru bir şekilde entegre edilmesi gerekir.
  • Çağrı merkezlerinde çalışan kişiler için en önemli iletişim aracı telefondur.
  • İster iş ister eğlence olsun, internet araması yapmak oldukça yaygındır ve Skype popüler ve etkili bir iletişim aracı haline gelmiştir. 
  • Çağrı Merkezlerinde Otomatik Geri Arama (AutoCallback) , Çağrı merkezini arayan bir müşteri kuyrukta istenmeyen uzun bekleme sonucunda kötü müşteri deneyimi ve sinirli müşteriler yaratır.
  • Otomatik Dialer, Liste halinde eklenen telefon numaraları belirlenen zaman aralıklarında ulaşarak önceden kaydedilen sesli mesajları dinleten ve konuşma tanıma (speech recognition) ve konuşma sentezi (text-to-speech / TTS) gibi ses teknolojileri aracılığıyla diyalog yaratabilen bir dış arama çözümüdür.
  • Birleşik iletişim teknolojisinin ortaya çıkışı, verileri ve sesi tek bir ağda bir araya getirerek çalışanların birbirleriyle yeni iletişim kurabilmelerini sağladı ama bu temel bir sorunu çözmedi.
  • DECT, “Dijital Gelişmiş Kablosuz Haberleşme” anlamına gelir; “Dijital Avrupa Kablosuz Haberleşme” olarak da bilinir. Bu da mantıklıdır, çünkü Avrupa kaynaklı bir standarttır.
  • Çağrı merkezlerinde hem kaliteli ses seviyesini yakalamak hem de müşteri temsilcilerinin uzun süreli kullanabilecekleri kaliteli bir kulaklık nasıl olmalıdır, işte bu sorunun cevabını bu yazıda bulabilirsiniz.
  • Gelecekte bizleri bekleyen yeni teknoloji trendleri hangileri?
  • Son yıllarda birçok farklı buluş ve yenilik, her türlü sektörü derinden etkilemeyi başarmıştır.
Çağrı Merkezi altyapında kullanılan tüm teknoloji ürünlerinin yanı sıra telekominikasyon ve aktif network cihazları ile ilgili tüm blog yazılarımıza buradan ulaşın.
  • Bulut tabanlı internet platformu üzerinden hizmet veren ve şirkette herhangi bir telefon santrali bulundurmaya ihtiyaç duyulmayan yeni nesil telefon sistemine literatürde bulut santral adı verilmektedir.
  • Gelişen teknoloji, iletişim tekniklerinin arttırılması için çok önemli bir fırsattır. Bu yüzden de sürekli olarak günümüzde kullanılan teknolojik araçlar, farklı platformlar üzerinden hizmet vermeye devam etmektedir.
  • Şirketlerin başarılı olmasının arkasında, teknolojiden faydalanma oranları da önemli bir yer tutmaktadır. Bu yüzden de kurumsallık adı altında, birçok yeniliğin şirket sistemine doğru bir şekilde entegre edilmesi gerekir.