Maliyetsiz Kurulum ve Pratik Çağrı Merkezi Çözümleri

Bulut çağrı merkezi yazılımı kullanmanız için gerekli 3 madde;

  • Talep Formunu Doldurmak
  • Internet’e bağlı bir bilgisayar
  • USB Kulaklık
Mini Çağrı Merkz. Paketi 3 Kullanıcı 2.400₺

Kampanyalarımız

  • 12 Ay Taahhüt ile Ücretsiz Seslendirme Hizmeti
  • 24 Ay Taahhüt ile 1 Ay Ücretsiz Kullanım
  • Kullandığın Kadar Öde Ücretsiz Kurulum ve Bakım

İstediğin Özellikler Tek Pakette!

** Ücretsiz kullanımlar Taahhüt sonuna eklenecektir. (Örn: 24 Aylık taahhüt ile 1 ay ücretsiz kullanım 25. Ayda kullanılabilecektir.

** Ücretsiz Seslendirme Standart Karşılama metinleri için geçerlidir.

** Aylık Kullandığın Kadar Öde

** Hızlı ve Donanım Gerektirmeyen Kurulum

** Masrafsız Sürekli Bakım ve Sürekli Hizmet

Hemen Başvurun, Bulut Çağrı Merkezi Kulanın!

Bulut çağrı merkezi hizmetimiz için lütfen aşağıdaki formu doldurunuz. Uzmanlarımız en yakın zamanda sizinle iletişime geçecektir.

Güvenlik Kodu

           

Çağrı Merkezi Devamlılığı

Çağrı Merkezinin devamlılığı müşteri memnuniyeti ve operasyonunuzun devamlılığı açısından düşünülmesi gereken öncelikli konular arasında yer alır. Kullanıcıların lokasyonu, altyapı yedekliliği, sistemin uzaktan erişimi gibi konulara dikkat edilmelidir. CTCOMM, tüm altyapısını yedekli bir mimari ile tasarlayıp, Home Agent veya Ofis lokasyonunuzda kullanıma uygun hale getirmiştir.

Temsilcilerinize Evden Çalışma İmkanı Sunun

VOYCE Bulut Çağrı Merkezi yazılımı ile temsilcileriniz evlerinden kolaylıkla çalışabilir ve Gelen/Giden tüm çağrıları tıpkı ofislerinde olduğu gibi kullanabilirler. Çağrı merkezi yöneticisi ise istediği lokasyondan arama ve ekran kaydı, arama istatistikleri vb. tüm araçlara sahip olmaya devam edebilir.

Dönemsel Artış/Azalış

VOYCE Bulut Çağrı Merkezi yazılımı kullandıkça öde yöntemi ile çalışmaktadır. Hiçbir yatırım, donanım, kurulum maliyeti bulunmamaktadır. Operasyonunuz esnek bir şekilde artıp azalabilir. Çağrı merkezi operasyonlarında dönemsel artış ve azalışlar olabilmektedir. Özel günlerde operasyon içerisindeki müşteri temsilcisi arttırımı veya dış kaynak desteği gibi ihtiyaçlar doğar. Dönemsel olarak artışınızı yapabilir, kontrol edebilir ve dilediğiniz zaman tekrardan kullanıcı azaltabilirsiniz.

Operasyonunuzu Hızlandırın

Kullanıcı hesaplarınızı anlık olarak arttırabilir, azaltabilir ve kullanıcıların yetkilerini değiştirebilirsiniz. Ayrıca operasyonun yoğunluğuna göre kuyruklar arasında müşteri temsilcisi değişikliği de yapabilirsiniz. İşlemler, gerçekleştirdiğiniz anda devreye alınır. Hiçbir yükleme veya güncelleme gerekmeden işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

CTcomm Çağrı Merkezi Çözümü ile küçük, orta ve büyük ölçekli işletmeleriniz için çağrı merkezi desteği alabilir ve çok düşük maliyetlerde çağrı merkezini yönetebilirsiniz. Toplantı ve Demo için sizleri bekliyoruz.

    
 

 

   VOYCE'u daha yakından inceleyin

 İsterseniz bulut isterseniz kendi lokasyonunuzda    çalıştırabileceğiniz VOYCE Contact Center, size müşterilerinizin çağrı merkezi deneyimini iyileştirmeyi, çağrı merkezi devamlılığını, temsilci verimlilik artışını, tahsilat ve satışların yükselmesini ve maliyet avantajını vaat etmektedir.


 Uygulamanızı daha yakından tanıyın.

Voyce CC Özellikleri Nelerdir?

  1. Inbound/Outbound Çağrı Merkezi
    Öncelikledirme

    Daha iyi müşteri deneyimleri için bekleme sürelerini kısaltın. Önceliklendirmek için en doğru temsilcisiye hızla yönlendirir,

    Müşteri temsilcileri belirlenen kriterlere göre çağrı karşılar.

    Beceri tabanlı

    Akıllı, beceri tabanlı yönlendirme ile doğru Müşteri Temsilcisine ulaşın. Skill ve SLA uygulamalarıyla birlikte kullanılan ACD özellikleri sırada doğru beceriye sahip temsilcilere öncelik verilir.

  2. CRM ve Agent Script
    Agent Script

    CRM içerisinde müşteri temsilcisinin müşterileriniz ile konuşurken uyması gerek konuşma script'lerini kendiniz tasarlayabilir, Müşteri memnuniyetin de standardizasyon sağlarsınız. Aynı zamanda tele-satış operasyonların da ürün tabı ekleyerek satış yaptığını ürünleri müşteri kartında ekleyebilirsiniz.

    Basic CRM Programı

    Çağrı Merkezi sistemi ile entegre Voyce CRM Yazılımı ile müşteri veri tabanı oluşturabilir, Gelen ve giden aramalarda otomatik pop-up yöntemi ile müşterileriniz ile etkileşimi sürekli hale getirir, Ürün ve hizmetlerinizin hedefine ulaşmasını ve müşterinizle kurduğunuz ilişkinin başarısıyla yönetilmesini sağlayabilirsiniz.

  3. Gelişmiş IVR (Sesli Karşılama Sistemi) Desteği
    Standart IVR Karşılama

    Basit IVR senaryolarını sürükle-bırak yöntemi ile kendiniz tasarlayın.

    Self Servis IVR Teknolojisi

    Tekrarlı ve Basit istekleri IVR'da karşılayın ve bilgiyi sesli olarak okusun, Maliyetlerinizi azaltın. Akıllı, Dinamik IVR kullanmak için CRM ve Database sisteminizi entegre ediyoruz.

  4. ACD (Otomatik Çağrı Dağıtımı)
    Gelen Çağrılar

    ACD, müşteriyi tercih ettiği kanala yönlendirir.

    Müşterilerinizi daha fazla tercih ettikleri kanalda yanıtlayın, yönlendirmeleri ses, chat, video call, ve SMS'e sorunsuz bir şekilde karşılar.

  5. Ses ve Ekran Kayıt Sistemi
    Çağrı Merkezinizdeki tüm görüşleri %100 kayıt altına alıyoruz. Aynı zamanda SimpleTouch Ekran Kayıt ile opsiyonel özelik olarak sizlere sunuyoruz
  6. Supervisor Yönetimi
    Gerçek zamanlı eğitim ve izleme gerçekleştirin.

    Yöneticiler, çağrı içi izleme, çağrı konferansı, çağrı birleştirme ve fısıltı koçluğundan yararlanabilir. Gerçek zamanlı veya tarihsel olarak kolayca raporlayın

  7. Dialer (Preview,SMS, Predictive,IVN)
    Predictive veya IVN (Agentless) otomatik arama ile agent verimliliğini arttırabilirsiniz.
  8. Gelişmiş Kampanya Yönetimi
    Voyce CC Kampanya yönetimi ile datanızı verimli yönetirsiniz.

    Kampanyadaki kontak sayısını izleme,Data durumu, Filtreleme ,Sıralama, Öncelik

    Temsilci başına kaç çağrı çıksın, Kontak başına kaç kez aranması gerektiği, Meşgul, Cevapsız, Telesekreter mesajlarını ne zaman geri aranması gerektiği, Döngüde bekleyen data adedi, kalan Data adedi, Zaman koşulu, Duruma göre aksiyon belirleme vs..

    Daha bir çok özellik sunuyoruz

  9. Hızlı Entegrasyon Desteği
    Çağrı merkezindeki verimliliği artırmanın bir yöntemi de entegrasyonlardır. CRM, Web servis veya data kaynağız ile entegrasyon gereken durumlar da hızlı entegrasyon sağlıyoruz.
  10. Performans ve Kalite Yönetimi(Speech Analytics)
    Callexper müşteri ile yapılan konuşmaların tamamını anında sınıflandırma ve analize uygun içerikler haline dönüştürür. Callexper çözümünü oluşturan yenilikçi yazılımlar, optimum müşteri deneyimi sağlamanıza yönelik verileri, gelişmiş raporlama seçenekleriyle size sunar.
  11. Detaylı ve İstatiksel Raporlama
    20'den fazla standart raporun yanında iş ortaklarımızın verdiği geri bildirimler ile kişiselleştirilebilen detaylı rapor havuzunda, operasyonel sonuçlara hızlıca ulaşın.
  12. Rol Bazlı veya Grup bazlı Yetkilendirme
    Dilediğiniz kadar yetki rolü olurşturarak, proje, kuyruk veya temsilci seviyesinde atama yapabilirsiniz. Temsilcinin ekranda hangi menüleri görüp göremeyeceklerini belirleyebilirsiniz.
  13. Kullanıcı Dostu Arayüz, Web tabanlı CRM
    Voyce CC çağrı merkezi uygulaması temsilcilerin ve operasyon yöneticilerinin çok kolay adapte olacağı bir arayüze sahiptir. Kolay ve anlaşılır arayüzü ile daha verimli yönetim sağlar.
  14. Randevu Yönetimi
    Alınan sonuç kodlarına göre randevu oluşturabilir veya manuel randevu kayıdı ekleyerek kullanabilirsiniz. Temsilcilerin hatırlatma aramalarını atlamamasını sağlayabilirsiniz.
  15. Çağrı Sonuç Kodları
    Her çağrı sonunda Temsilcilerin seçebileceği çağrı aksiyonlarını belirleyebilirsiniz, Seçilen sonuç kodlarına göre aksiyonlar belirleyeblir ve data durumunuzu ilerletebilirsiniz.
  16. Kara Liste
    Telefon numarası veya müşteri numarası bazlı, gelen – giden ayrımı da yaparak aranmasını & aramasını istemediğiniz numaraları ekleyebilirsiniz.
  17. SMS Yönetimi
    CRM üzerinde kayıtlı müşterilere istenilen filtrelerde ve belirlenen şablonlarda veya CRM harici dış kaynaklardan(excel, text vs.) yüklenen datalara SMS gönderebilirsiniz.
  18. Hedef ve Tahsilat bazlı Yönetim
    Temsilciler tarafından yapılan satış veya tahsilatların takibini yaparken, yarışarak gelişme alışkanlığını temsilcilerinize kazandırabilirsiniz. Anlık olarak hangi temsilci atanan hedefinin neresinde sorularının cevabını alabilirsiniz.
  19. Live Chat
    Müşterilerinize yazılı kanallardan hizmet verin. web sitenizden gelen yazılı sohbetleri karşılayın. Müşterilerinizle anında etkileşim kurun. Markanızı büyütmek için Instagram Direkt Mesajlarında, Facebook Messenger'da ve Whatsapp'da etkileşimli konuşmaları otomatikleştirin.
  20. Sosyal Medya Lead Toplama
    Facebook, Instagram üzerinden kampanyalar düzenliyorsanız ve bu kanallardan toplanan lead'lerden anında çağrı merkezinin haberdar olması gerekiyorsa, yada lead'lere hemen canlı agent ile dönüş yaparak satışa dönüştürmek istiyorsanız, Sosyal Medya Lead Toplama entegrasyonumuz ile yeni müşteri kazanımı yaratabilirsiniz. Bu opsiyanel özellik satış ve karlılığınızı arttıracaktır.
  21. Dashboard
    Temsilciler ekranlarında bireysel performanslarını takip ederken, yöneticiler de operasyonların iletişim ve hedef performanslarını anlık olarak izleyebilirler.
  22. Satış ve Tahsilat odaklı Yapı
    Temsilciler tarafından yapılan satış veya tahsilatların takibini yaparken, yarışarak gelişme alışkanlığını temsilcilerinize kazandırabilirsiniz. Anlık olarak hangi temsilci atanan hedefinin neresinde sorularının cevabını alabilirsiniz.
Çağrı Merkezi altyapında kullanılan tüm teknoloji ürünlerinin yanı sıra telekominikasyon ve aktif network cihazları ile ilgili tüm blog yazılarımıza buradan ulaşın.