Çağrı Merkezi Devamlılığı
Çağrı Merkezinin devamlılığı müşteri memnuniyeti ve operasyonunuzun devamlılığı açısından düşünülmesi gereken öncelikli konular arasında yer alır. Kullanıcıların lokasyonu, altyapı yedekliliği, sistemin uzaktan erişimi gibi konulara dikkat edilmelidir. CTCOMM, tüm altyapısını yedekli bir mimari ile tasarlayıp, Home Agent veya Ofis lokasyonunuzda kullanıma uygun hale getirmiştir.
Temsilcilerinize Evden Çalışma İmkanı Sunun
CTCOMM Bulut Çağrı Merkezi yazılımı ile temsilcileriniz evlerinden kolaylıkla çalışabilir ve Gelen/Giden tüm çağrıalrı tıpkı Ofislerinde olduğu gibi kullanabilirler. Çağrı merkezi yöneticisi ise istediği lokasyondan arama ve ekran kaydı, arama istatistikleri vb. tüm araçlara sahip olmaya devam edebilir.
Dönemsel Artış/Azalış
CTCOMM Bulut Çağrı Merkezi yazılımı kullandıkça öde yöntemi ile çalışmaktadır. Hiçbir yatırım, donanım, kurulum maliyeti bulunmamaktadır. Operasyonunuz esnek bir şekilde artıp azalabilir. Çağrı merkezi operasyonlarında dönemsel artış ve azalışlar olabilmektedir. Özel günlerde operasyon içerisindeki müşteri temsilcisi arttırımı veya dış kaynak desteği gibi ihtiyaçlar doğar. Dönemsel olarak artışınızı yapabilir, kontrol edebilir ve dilediğiniz zaman tekrardan kullanıcı azaltabilirsiniz.
Operasyonunuzu Hızlandırın
Kullanıcı hesaplarınızı anlık olarak arttırabilir, azaltabilir ve kullanıcıların yetkilerini değiştirebilirsiniz. Ayrıca operasyonun yoğunluğuna göre kuyruklar arasında müşteri temsilcisi değişikliği de yapabilirsiniz. İşlemler, gerçekleştirdiğiniz anda devreye alınır. Hiçbir yükleme veya güncelleme gerekmeden işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
CTcomm Çağrı Merkezi Çözümü ile küçük, orta ve büyük ölçekli işletmeleriniz için çağrı merkezi desteği alabilir ve çok düşük maliyetlerde çağrı merkezini yönetebilirsiniz;
- Inbound/Outbound Çağrı Yapabilme
- Gelişmiş IVR (Sesli Karşılama Sistemi) Desteği
- ACD (Otomatik Çağrı Dağıtımı)
- Gelişmiş Kuyruk Yönetimi
- Skill bazlı ve Çağrı Tipine göre Çağrı önceliklendirme seçenekleri
- Sosyal Medya Şikayet Yönetimi
- Omni Channel Müşteri Bildirim Yönetimi
- Uçtan Uca Şikayet Yönetimi
- Chatbot
- Ses ve Ekran Kayıt Sistemi
- Dialer (Preview, Power, Progressive, Predictive, Agentless)
- Gelişmiş Kampanya Yönetimi
- Hızlı Entegrasyon Desteği
- Zamanlanmış Geri Arama Yönetimi
- Performans ve Kalite Yönetimi
- Detaylı ve İstatiksel Raporlama (Kendi Raporlarını oluşturabilme imkanı)
- Kayıp Çağrı Yönetimi ve Callback
- DNC (Do Not Call)
- Voice Mail
- Remote Number ve Remote Extension Desteği
- Gelişmiş Loglama ve Hata Yönetimi
- Kullanıcı ve Grup bazlı Yetkilendirme
- Kullanıcı dostu, Web tabanlı CRM