Maliyetsiz Kurulum ve Pratik Çağrı Merkezi Çözümleri

Bulut çağrı merkezi kullanmanız için gerekli 3 madde;

  • Talep Formunu Doldurmak
  • Internet’e bağlı bir bilgisayar
  • USB Kulaklık
Mini Çağrı Merkz. Paketi 5 Kullanıcı 400TL

Kampanyalarımız

  • 12 Ay Taahhüt ile 1 Ay Ücretsiz Kullanım(13.ay)
  • 24 Ay Taahhüt ile 3 Ay Ücretsiz Kullanım(25, 26 ve 27. aylar)


** Ücretsiz kullanımlar Taahhüt sonuna eklenecektir. (Örn: 12 Aylık taahhüt ile 1 ay ücretsiz kullanım 13. Ayda kullanılabilecektir.)
Hemen Başvurun, Bulut Çağrı Merkezi Kulanın!

Bulut çağrı merkezi hizmetimiz için lütfen aşağıdaki formu doldurunuz. Uzmanlarımız en yakın zamanda sizinle iletişime geçecektir.

Güvenlik Kodu

CTcomm Çağrı Merkezi Çözümü ile küçük, orta ve büyük ölçekli işletmeleriniz için çağrı merkezi desteği alabilir ve çok düşük maliyetlerde çağrı merkezini yönetebilirsiniz;
-    Inbound/Outbound Çağrı Yapabilme
-    Gelişmiş IVR (Sesli Karşılama Sistemi) Desteği
-    ACD (Otomatik Çağrı Dağıtımı)
-    Gelişmiş Kuyruk Yönetimi
-    Skill bazlı ve Çağrı Tipine göre Çağrı önceliklendirme seçenekleri
-    Sosyal Medya Şikayet Yönetimi
-    Omni Channel Müşteri Bildirim Yönetimi
-    Uçtan Uca Şikayet Yönetimi
-    Chatbot
-    Ses ve Ekran Kayıt Sistemi
-    Dialer (Preview, Power, Progressive, Predictive, Agentless)
-    Gelişmiş Kampanya Yönetimi
-    Hızlı Entegrasyon Desteği
-    Zamanlanmış Geri Arama Yönetimi
-    Performans ve Kalite Yönetimi
-    Detaylı ve İstatiksel Raporlama (Kendi Raporlarını oluşturabilme imkanı)
-    Kayıp Çağrı Yönetimi ve Callback
-    DNC (Do Not Call)
-    Voice Mail
-    Remote Number ve Remote Extension Desteği
-    Gelişmiş Loglama ve Hata Yönetimi
-    Kullanıcı ve Grup bazlı Yetkilendirme
-    Kullanıcı dostu, Web tabanlı CRM
 

Çağrı Merkezi altyapında kullanılan tüm teknoloji ürünlerinin yanı sıra telekominikasyon ve aktif network cihazları ile ilgili tüm blog yazılarımıza buradan ulaşın.