CTcomm Çağrı Merkezi Çözümü ile küçük, orta ve büyük ölçekli işletmeleriniz için çağrı merkezi desteği alabilir ve çok düşük maliyetlerde çağrı merkezini yönetebilirsiniz;
-    Inbound/Outbound Çağrı Yapabilme
-    Gelişmiş IVR (Sesli Karşılama Sistemi) Desteği
-    ACD (Otomatik Çağrı Dağıtımı)
-    Gelişmiş Kuyruk Yönetimi
-    Skill bazlı ve Çağrı Tipine göre Çağrı önceliklendirme seçenekleri
-    Sosyal Medya Şikayet Yönetimi
-    Omni Channel Müşteri Bildirim Yönetimi
-    Uçtan Uca Şikayet Yönetimi
-    Chatbot
-    Ses ve Ekran Kayıt Sistemi
-    Dialer (Preview, Power, Progressive, Predictive, Agentless)
-    Gelişmiş Kampanya Yönetimi
-    Hızlı Entegrasyon Desteği
-    Zamanlanmış Geri Arama Yönetimi
-    Performans ve Kalite Yönetimi
-    Detaylı ve İstatiksel Raporlama (Kendi Raporlarını oluşturabilme imkanı)
-    Kayıp Çağrı Yönetimi ve Callback
-    DNC (Do Not Call)
-    Voice Mail
-    Remote Number ve Remote Extension Desteği
-    Gelişmiş Loglama ve Hata Yönetimi
-    Kullanıcı ve Grup bazlı Yetkilendirme
-    Kullanıcı dostu, Web tabanlı CRM
 

Çağrı Merkezi altyapında kullanılan tüm teknoloji ürünlerinin yanı sıra telekominikasyon ve aktif network cihazları ile ilgili tüm blog yazılarımıza buradan ulaşın.
  • Bulut tabanlı internet platformu üzerinden hizmet veren ve şirkette herhangi bir telefon santrali bulundurmaya ihtiyaç duyulmayan yeni nesil telefon sistemine literatürde bulut santral adı verilmektedir.
  • Gelişen teknoloji, iletişim tekniklerinin arttırılması için çok önemli bir fırsattır. Bu yüzden de sürekli olarak günümüzde kullanılan teknolojik araçlar, farklı platformlar üzerinden hizmet vermeye devam etmektedir.
  • Şirketlerin başarılı olmasının arkasında, teknolojiden faydalanma oranları da önemli bir yer tutmaktadır. Bu yüzden de kurumsallık adı altında, birçok yeniliğin şirket sistemine doğru bir şekilde entegre edilmesi gerekir.