Çağrı Merkezlerinin ihitiyacı olan Teknik ürün eğitimleri, Supervisor Monitoring ve Çağrı Merkezi eğitimleri.

İnsan Kaynağı Hizmetleri
İşletmenizde Teknoloji ve Çağrı Merkezi tecrübesi olan personel konusunda desteğe ihtiyacınız olduğunda yada Çağrı Merkezinizin istediğiniz kadar verimli olamadığı durumlarda, yaratıcı servislere ihtiyaç duyuyor iseniz, çok karmaşık gibi gözüken iş süreçlerindeki aksaklıkları tespit etmedeki püf noktaları ve operasyon yönetiminde fark yaratacak geliştirmeleri izin verin sizin için biz dizayn edelim.
 

Çağrı Merkezi altyapında kullanılan tüm teknoloji ürünlerinin yanı sıra telekominikasyon ve aktif network cihazları ile ilgili tüm blog yazılarımıza buradan ulaşın.