Çağrı Merkezlerinin ihitiyacı olan Teknik ürün eğitimleri, Supervisor Monitoring ve Çağrı Merkezi eğitimleri.

İnsan Kaynağı Hizmetleri
İşletmenizde Teknoloji ve Çağrı Merkezi tecrübesi olan personel konusunda desteğe ihtiyacınız olduğunda yada Çağrı Merkezinizin istediğiniz kadar verimli olamadığı durumlarda, yaratıcı servislere ihtiyaç duyuyor iseniz, çok karmaşık gibi gözüken iş süreçlerindeki aksaklıkları tespit etmedeki püf noktaları ve operasyon yönetiminde fark yaratacak geliştirmeleri izin verin sizin için biz dizayn edelim.
 

Çağrı Merkezi altyapında kullanılan tüm teknoloji ürünlerinin yanı sıra telekominikasyon ve aktif network cihazları ile ilgili tüm blog yazılarımıza buradan ulaşın.
  • Bulut tabanlı internet platformu üzerinden hizmet veren ve şirkette herhangi bir telefon santrali bulundurmaya ihtiyaç duyulmayan yeni nesil telefon sistemine literatürde bulut santral adı verilmektedir.
  • Gelişen teknoloji, iletişim tekniklerinin arttırılması için çok önemli bir fırsattır. Bu yüzden de sürekli olarak günümüzde kullanılan teknolojik araçlar, farklı platformlar üzerinden hizmet vermeye devam etmektedir.
  • Şirketlerin başarılı olmasının arkasında, teknolojiden faydalanma oranları da önemli bir yer tutmaktadır. Bu yüzden de kurumsallık adı altında, birçok yeniliğin şirket sistemine doğru bir şekilde entegre edilmesi gerekir.