Müşteri Temsilcisi Arayüzü Geliştirme

Müşteri temsilcilerinizin işlerini en verimli şekilde yapmaya yönlendiren arayüz geliştirme hizmetlerini kapsar. CRM uygulamalarına ve çağrı merkezi platformunuza tam entegre çalışan tek ekrandan tüm gerekli adımların gerçekleştirilmesi sağlanır.
 

Agentless Sistemleri İçin Script Geliştirme

Otomatik dış arama projeleriniz için, dinamik, kısa sürede devreye alınabilen ve çağrı esnasında minimum sürede müşterinizi hedefinize ulaşmaya sevk eden IVR geliştirmesi.
 

IVR Geliştirme

Müşteri temsilcisi olmaksızın, tuşlama veya konuşma ile müşterilerinizden bilgi girişleri alarak sesli yanıt sistemi üzerinde interaktif bir şekilde işlemlerin tamamlanmasını sağlayan, ve bu işlemleri otomatize etmenize yarayan bütün uygulamaların geliştirilmesi hizmetleridir.

  • Anket Geliştirme: Çağrı merkezinden hizmet alan müşterilerinize çağrı sonunda veya belli bir zaman sonra anket yapmak ve müşteri memnuniyetini ölçmek amacı ile IVR Anketleri geliştiriyoruz.
  • Kredi Kartı Taksilat: IVR üzeriden Sanal post entegrasyonu ile tahsilat yapmak için Kredi Kartı IVR akışları geliştiriyoruz.


Yazılım Entegrasyonu

Sosyal Medai Lead Toplama, ERP veya CRM Programlarınızdaki entegrasyon projelerinde çözüm ortaklarımız ile birlikte ihtiyacınız olan yazılım geliştirme desteği hizmetini veriyoruz. Self Servis entegrasyonu, SMS, İYS, Sosyal Media, Çağrı Merkezi, Live Chat, Whatsapp entegrasyonlarınız için yazılım geliştiriyoruz.

Çağrı Merkezi altyapında kullanılan tüm teknoloji ürünlerinin yanı sıra telekominikasyon ve aktif network cihazları ile ilgili tüm blog yazılarımıza buradan ulaşın.