Müşteri Temsilcisi Arayüzü Geliştirme

Müşteri temsilcilerinizin işlerini en verimli şekilde yapmaya yönlendiren arayüz geliştirme hizmetlerini kapsar. CRM uygulamalarına ve çağrı merkezi platformunuza tam entegre çalışan tek ekrandan tüm gerekli adımların gerçekleştirilmesi sağlanır.
 

Agentless Sistemleri İçin Script Geliştirme

Otomatik dış arama projeleriniz için, dinamik, kısa sürede devreye alınabilen ve çağrı esnasında minimum sürede müşterinizi hedefinize ulaşmaya sevk eden IVR geliştirmesi.
 

IVR Geliştirme

Müşteri temsilcisi olmaksızın, tuşlama veya konuşma ile müşterilerinizden bilgi girişleri alarak sesli yanıt sistemi üzerinde interaktif bir şekilde işlemlerin tamamlanmasını sağlayan, ve bu işlemleri otomatize etmenize yarayan bütün uygulamaların geliştirilmesi hizmetleridir.
 

IVR’in kullanilabilecegi sistemlerden bazıları:

- Banka ve yatırım firmaları gibi, müşterilerinin hesapları ile ilgili işlemler yapan firmalarda, müşterilerin telefon vasıtasıyla hesap bilgilerini alabilecekleri, döviz/hisse senedi fiyatlarını öğrenebilecekleri, hesaplarında değişiklik yapabilecekleri, alım/satım yapabilecekleri, havale, eft gibi işlemler yapabilecekleri sistemler.

- Belediye, elektrik idareleri gibi işletmelerde borç öğrenme, faaliyetler hakkında bilgi edinme, faaliyetler ile ilgili otomatik haber verme gibi işleri yapabilecek sistemler

- Okul ve dersanelerde öğrenci notları, devamsızlık durumları gibi bilgilerin verilebileceği sistemler.

- Sinema, tiyatro, konser salonları için faaliyetler hakkında bilgi alınabilecek ve bilet satın alınabilecek sistemler.

- Geniş servis ağına sahip firmalar için istenilen bölgelerdeki servislerin öğrenilebileceği, arıza bildirimi yapılabilecek sistemler.

 

Yazılım Entegrasyonu

ERP ve CRM Projelerinde çözüm ortaklarımız ile birlikte ihtiyacınız olan yazılım geliştirme desteği hizmetini veriyoruz.

Çağrı Merkezi altyapında kullanılan tüm teknoloji ürünlerinin yanı sıra telekominikasyon ve aktif network cihazları ile ilgili tüm blog yazılarımıza buradan ulaşın.
  • Bulut tabanlı internet platformu üzerinden hizmet veren ve şirkette herhangi bir telefon santrali bulundurmaya ihtiyaç duyulmayan yeni nesil telefon sistemine literatürde bulut santral adı verilmektedir.
  • Gelişen teknoloji, iletişim tekniklerinin arttırılması için çok önemli bir fırsattır. Bu yüzden de sürekli olarak günümüzde kullanılan teknolojik araçlar, farklı platformlar üzerinden hizmet vermeye devam etmektedir.
  • Şirketlerin başarılı olmasının arkasında, teknolojiden faydalanma oranları da önemli bir yer tutmaktadır. Bu yüzden de kurumsallık adı altında, birçok yeniliğin şirket sistemine doğru bir şekilde entegre edilmesi gerekir.