En iyi markalar iletişim için Genesys’i kullanır.

Genesys®, her yıl tüm dünyada 25 milyar birinci sınıf müşteri deneyimine güç katıyor. Başarımız her gün tüm kanallarda çalışanların ve müşterilerin iletişimlerini bir araya getirmemizden kaynaklanıyor. 100’den fazla ülkede 11.000’den fazla şirket en iyi iş sonuçlarını elde etmek için sektörün bir numaralı müşteri deneyimi platformumuza güveniyor. Teknoloji ve insan zekasının en iyi birleşimini ortaya koyarak sizin istediğiniz, doğal iletişim sağlayan çözümleri üretiyoruz. Sektör lideri çözümlerimiz gerçek çok kanallı iletişimlere olanak sağlıyor. Tüm kanallarda, şirket içinde ve bulutta aynı performansı elde edebiliyoruz. Müşteri iletişimleri artık istediğiniz gibi: esnek, doğal ve son derece etkili.

Genesys Çağrı Merkezi Çözümleri

BİLGİ TALEP FORMU
  • Genesys Customer Interaction (CIM) Platform

    Genesys yazılımının kalbi olan modül, farklı kanallardan gelen çağrıların iş hedeflerine uygun olarak karşılanması, yönetilmesi, yönlendirilmesi ve raporlanmasını gerçekleştiriyor.Genesys yazılımının kalbi olan modül, farklı kanallardan gelen çağrıların iş hedeflerine uygun olarak karşılanması, yönetilmesi, yönlendirilmesi ve raporlanmasını gerçekleştiriyor.Genesys yazılımının kalbi olan modül, farklı kanallardan gelen çağrıların iş hedeflerine uygun olarak karşılanması, yönetilmesi, yönlendirilmesi ve raporlanmasını gerçekleştiriyor.Genesys yazılımının kalbi olan modül, farklı kanallardan gelen çağrıların iş hedeflerine uygun olarak karşılanması, yönetilmesi, yönlendirilmesi ve raporlanmasını gerçekleştiriyor.Genesys yazılımının kalbi olan modül, farklı kanallardan gelen çağrıların iş hedeflerine uygun olarak karşılanması, yönetilmesi, yönlendirilmesi ve raporlanmasını gerçekleştiriyor.

Çağrı Merkezi altyapında kullanılan tüm teknoloji ürünlerinin yanı sıra telekominikasyon ve aktif network cihazları ile ilgili tüm blog yazılarımıza buradan ulaşın.
  • Bulut tabanlı internet platformu üzerinden hizmet veren ve şirkette herhangi bir telefon santrali bulundurmaya ihtiyaç duyulmayan yeni nesil telefon sistemine literatürde bulut santral adı verilmektedir.
  • Gelişen teknoloji, iletişim tekniklerinin arttırılması için çok önemli bir fırsattır. Bu yüzden de sürekli olarak günümüzde kullanılan teknolojik araçlar, farklı platformlar üzerinden hizmet vermeye devam etmektedir.
  • Şirketlerin başarılı olmasının arkasında, teknolojiden faydalanma oranları da önemli bir yer tutmaktadır. Bu yüzden de kurumsallık adı altında, birçok yeniliğin şirket sistemine doğru bir şekilde entegre edilmesi gerekir.