Bulut Teknoloji temelinde kullandığımız uygulamaların sanal ortama taşınması ve internetin bulunduğu...
Çağrı Merkezi veya Ofis tasarımından, kablolamasına, sunucuların kurulmasından...
Çağrı merkezi sistemlerinin ürettiği standart raporların dışında, tek ekranda konsolide olarak...
Müşteri temsilcilerinizin işlerini en verimli şekilde yapmaya yönlendiren arayüz geliştirme hizmetlerini kapsar.
Çağrı Merkezlerinin ihitiyacı olan Teknik ürün eğitimleri, Supervisor Monitoring ve Çağrı Merkezi eğitimleri.
CTcomm olarak telekom hizmetleri ile de yanınızdayız. Numaralarınızın taşınması, 0850’li numara tahsisi gibi ihtiyacınız olabilecek hizmetleri sağlıyoruz.
Çağrı Merkezi altyapında kullanılan tüm teknoloji ürünlerinin yanı sıra telekominikasyon ve aktif network cihazları ile ilgili tüm blog yazılarımıza buradan ulaşın.
  • Bulut tabanlı internet platformu üzerinden hizmet veren ve şirkette herhangi bir telefon santrali bulundurmaya ihtiyaç duyulmayan yeni nesil telefon sistemine literatürde bulut santral adı verilmektedir.
  • Gelişen teknoloji, iletişim tekniklerinin arttırılması için çok önemli bir fırsattır. Bu yüzden de sürekli olarak günümüzde kullanılan teknolojik araçlar, farklı platformlar üzerinden hizmet vermeye devam etmektedir.
  • Şirketlerin başarılı olmasının arkasında, teknolojiden faydalanma oranları da önemli bir yer tutmaktadır. Bu yüzden de kurumsallık adı altında, birçok yeniliğin şirket sistemine doğru bir şekilde entegre edilmesi gerekir.