Müşteri deneyimi liderleri için müşteri hizmetleri yazılımı

Müşteri deneyimini rekabet avantajınıza dönüştürün

Size her konuda ihtiyaç duyan her müşteriye birinci sınıf bir deneyim sunun. Genesys çözümleriyle istediğiniz zaman doğru ve verimli bir şekilde yanıt vermeye hazırsınız. Müşteri memnuniyeti marka sadakati yaratır. Ve marka sadakati, endüstri liderliğine, daha büyük karlara ve rakiplerinizden farklılaşmanıza eşittir.

Müşterilerinizin istediği şekilde iletişim kurun

Müşterilerinize, çözümlerimizdeki analitik ve araçlar ile sizinle her temas kurduklarında daha kişiselleştirilmiş bir deneyim sunun. Dijital ve self servis seçenekleri sayesinde müşteriler şirketinizle nasıl ve ne zaman iletişim kurabileceklerini seçebilirler. Ayrıca, daha hızlı yönlendirme ve çözünürlük için her iletişimin görüş ve görüşüne sahipsiniz. Genesys iletişim merkezi çözümleri ayrıca sorunları çözüme kadar izleyebilmenizi sağlar. Geliştirilmiş iş akışı ve izleme özellikleri, daha fazla kârlılık ve müşteri odaklılık sağlarken, Net Promoter Puanınızı artırmanıza yardımcı olur.

Müşterilerinizin ne istediğini tam olarak öğrenin

Müşteri davranışlarını anlayın ve kuruluşunuzun müşteri odağını artırın. Genesys prediktif analiz araçları, müşteri ihtiyaçlarını önceden tahmin etmek ve etkileşimleri hızlı çözüm için en iyi kaynağa yönlendirmek için yapay zekayı (AI) ve makine öğrenimini kullanır. İlk müşteri iletişimi için birden fazla kanal sunmak, iletişim sürecini dönüştürür ve gerektiğinde self-servisi teşvik eder. Ve self-servis işgücünüzü serbest bırakarak daha acil taleplere odaklanmalarını ve nihayetinde müşteri memnuniyetini artırmalarını sağlar.

Doğru zamanda doğru mesajı gönderin

Gelişmiş analitik ve dış arama araçlarıyla, müşteri hizmetleri ekibiniz müşterinin tercih ettiği şekilde iletişim kurabilir ve beklentilerini pozitif olarak belirleyebilir. Müşteri deneyimi yönetimi platformuyla, ürün uyarılarından, benzersiz satış tekliflerini ve ilgili pazarlama varlıklarını tanıtmaya kadar her şey için zamanında hedeflenen mesajlaşma yoluyla güvenilir ilişkiler kurabilirsiniz. Bir müşterinin özel dikkat gerektirip gerektirmediğini gerçek zamanlı araçlar hızla değerlendirebilir. Doğru araçları entegre ettiğinizde, müşterilerinize her zaman daha iyi hizmet verebilme yeteneğinizi arttırırsınız.

Ekibinizi müşteri gereksinimlerine göre ayarlayın

Büyüme ve üretkenliği en üst düzeye çıkarmak için şirketinizin ürün ve hizmetlerini müşterilerinizin istediği ve ihtiyaç duyduğu şeylerle eşleştirin. Müşterilerinizin yolculuğundaki sonraki adımlarını önceden tahmin etmek, hedef ölçümlerinizle tanışmanızı ve sürdürülebilir bir büyüme yaratmak ve karlılığı artırmak için doğru ekibi geliştirmenizi sağlar. Genesys iletişim merkezi çözümleri, müşterilerinizin mevcut ve gelecekteki ihtiyaçlarını görebilmenizi sağlar. Bu da ekibinizin gelişimini planlamayı kolaylaştırır ve ürünleri, pazarlamayı ve satışları müşteri tercihlerine daha iyi uyarlar.

Çağrı Merkezi altyapında kullanılan tüm teknoloji ürünlerinin yanı sıra telekominikasyon ve aktif network cihazları ile ilgili tüm blog yazılarımıza buradan ulaşın.