Satış sözleşmesi platformu

Visibility into real-time customer journeys increases sales Müşteri hareketlerinin gerçek zamanlı takibine görünürlük katma

Yapay zekanın (AI) ve makine öğrenmenin gücünden yararlanarak, gerçek zamanlı bilgiler kullanarak ve en iyi kanaldan, sohbet, içerik teklifleri, e-posta, mobil cihazla ve daha fazlası ile doğru anda proaktif bir şekilde katılım sağlayarak dönüşümleri artırın ve web siteniz üzerinden daha fazla satış yapın.

Zaman aşımı tüm fırsatları öldürür

Ekibiniz, potansiyel müşterilerinizle ne kadar hızlı bağlantı kurabiliyorsa, o kadar çok fırsata da maliyetinizi artırmadan yakınlaşırsınız. Liderlik yönetimini otomatikleştiren şirketler, gelirlerinde % 10 veya daha fazla bir artış görüyor ve müşterilere gerçek zamanlı olarak ulaşıyor - 24/7.

Fırsatları kazanmaya dönüştürün

Yapay Zekayı kullanarak dijital satışlarınızı artırın:

  • Potansiyel müşterilere gerçek zamanlı olarak tercih ettikleri kanalda katılım sağlayın;
  • Potansiyel müşteri – müşteri dönüşümünde %400 artış için Müşterilerinizin yolculuğunu biçimlendirin
  • Bir sonraki aksiyonunuzu, tekliflerinizi ve müşteri temsilcilerinizi kişileştirip, otomatize ederek %10’lı bir gelir artışı elde edin
  • Teknik olarak entegrasyonlarınızı artırıp daha basit bir şekilde satışlarınızı artırın

Hızlı oku: satış yeniliği

Genesys blogları ile en iyi satış uygulamalarını ve inovasyonları takip edin. Yapay Zeka odaklı satış katılımı, müşterilerle nasıl iletişim kurduğunuzu geliştiriyor. Genesys, düzenli satış bloglarında bundan yararlanabilmek için zengin bilgi birikimi sağlar..

İş Fırsatlarını Kaçırmayı Bırak

Yapay zeka ve Makine öğrenmesi sayesinde, Genesys’in sunduğu Potansiyel Dönüşüm ve Müşteri Kazanım merkezi, daha akılcı ve otomatize edilmiş satış yaklaşım teknolojileri ile müşterilerinizin dijitalleştirilmiş tecrübelerini daha insansı hale dönüştürün. Bu çözümler gerçek zamanlı etkileşim, aktif yolculuk şekillendirme ve tahmine dayalı kişileştirme özelliklerini sunar.

Building on the power of AI and machine learning, Prospect Conversion and Customer Acquisition Center, smarter and automated sales engagement technology solutions from Genesys, humanize the digital experience for your customers. These solutions deliver real-time engagement, active journey shaping, and predictive personalization.

Çağrı Merkezi altyapında kullanılan tüm teknoloji ürünlerinin yanı sıra telekominikasyon ve aktif network cihazları ile ilgili tüm blog yazılarımıza buradan ulaşın.